امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۳۱:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس دادگستری کهگیلویه مطرح کرد

رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در شعبه ویژه رسیدگی به جرایم دادگستری کهگیلویه

رئیس دادگستری کهگیلویه از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی خبر داد و گفت: رسیدگی به تخلفات کاندیداها خارج از وقت رسیدگی می‌شود

راه ملت: به نقل از فارس، حبیب شاه‌احمدقاسمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به رصد رفتار انتخاباتی کاندیداها اظهار داشت: شعب ویژه‌ای در دادگستری برای رسیدگی به جرایم انتخابات در نظر گرفته شده و تخلفات صورت گرفته از سوی هر کدام از کاندیداها در خارج از وقت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

رئیس دادگستری کهگیلویه با تأکید بر برخورد با افراد خاطی در امر انتخابات تصریح کرد: ادارات دولتی مراقب باشند از اموال عمومی در برگزاری انتخابات سوءاستفاده نکنند.

شاه‌احمدقاسمی با بیان این‌که ادارات و اموال دولتی باید در خدمت به مردم باشد نه محلی برای حمایت از کاندیدای خاصی، افزود: تبلیغات آشکار برای کاندیدایی خاص توسط مدیران دولتی ممنوع است و در صورت چنین عملی با آن مدیر برخورد قانونی می‌شود.

وی راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی که باعث بر هم زدن نظم و انضباط شوند را جرم دانست و گفت: با این شیوه نادرست در تبلیغات به شدت برخورد خواهد شد.

این مسئول در ادامه وضعیت نمایندگی مجلس در کشور را مورد اشاره قرار داد و با بیان این‌که در همه جای دنیا مهمترین وظیفه نماینده مجلس قانونگذاری است افزود: متأسفانه نمانیدگان مجلس ما به جای بررسی طرح و لوایح و قانونگذاری دنبال اهداف دیگری هستند.

وی با بیان این‌که پیگیری مطالبات حوزه انتخابیه خوب است و باید از سوی نماینده صورت گیرد تصریح کرد: اما این کار نباید باعث کم‌رنگ شدن وظیفه اصلی قانونگذاری نماینده شود.

رئیس دادگستری کهگیلویه افزود: به خاطر این‌که نمایندگان وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهند و قانون درست وضع نمی‌شود این قانون مرتب در حال تغییرات است.

شاه‌احمدقاسمی تصریح کرد: مجلس باید تخصصی باشد و نماینده فرصت کافی برای انجام وظیفه داشته باشد.

 

منتشر شده در :2016/02/10 - 01:02|شناسه خبر: 22795 492 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه