امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۴۹:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسیرهای ۲۱ گانه راهپیمایی در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

شوراى هماهنگى تبلیغات اسلامى استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور اطلاعیه ای ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مسیرهای ۲۱ گانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در این استان را اعلام کرد

راه ملت: شوراى هماهنگى تبلیغات اسلامى استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور اطلاعیه ای ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مسیرهای ۲۱ گانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در این استان را اعلام کرد.

در ابتدای اطلاعیه این شورا آمده است: شوراى هماهنگى تبلیغات اسلامى استان ضمن بزرگداشت سى و هفتمین سالگرد پیروزى شکوهمند انقلاب اسلامى؛ از تمامى مردم استوار، آگاه و انقلابى استان و همه اقشار و اصناف، تشکل ها و احزاب و جریان هاى سیاسى وفادار به انقلاب اسلامى و ولایت فقیه و آرمان هاى والاى حضرت امام خمینى (رحمه الله تعالی علیه)، دانشجویان و دانشگاهیان، طلاب و روحانیون، فرهنگیان و دانش آموزان، خانواده هاى معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان، عشایر غیور، کارمندان و کارگران، بازاریان و کسبه و اصناف، دعوت مى کند تا در مراسم راهپیمایى یوم الله۲۲بهمن با حضور آگاهانه، وحدت بخش، عزت آفرین و دشمن شکن خود بار دیگر وحدت و انسجام ملى خود را ترسیم کرده و ضمن تجدید بیعت با آرمان هاى والاى شهداى انقلاب اسلامى و امام شهدا و تجدید بیعت با مقام معظم رهبرى، دشمنان وحدت و اتحاد ملى را در طراحى و پیاده سازى توطئه شوم اختلاف و تفرقه میان مردم و مسئولان ناکام و مأیوس گذارند.

این شورا همچنین مسیرهای راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۹۴ همراه با ساعت آغاز مراسم در سراسر استان را به شرح ذیل اعلام کرد:

براساس اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز استان ساعت ۱۰ صبح از مسیر از میدان هفتم تیر آغاز و راهپیمایان از این میدان به سمت خیابان طالقانی حرکت و پس از رسیدن به خیابان جمهوری اسلامی در میدان میدان امام حسین (علیه السلام) استانداری باسوج تجمع می کنند.

این اطلاعیه می افزاید: مردم در شهرستان گچساران حرکت خود را از ساعت ۱۰ صبح از میدان امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) به سمت خیابان بلادیان آغاز و از آنجا به سمت چهار راه فرمانداری سابق‌ حرکت و پس از عبور از شهرداری در بوستان شهدای گمنام (پارک نفت) این شهر تجمع می کنند.

در این اطلاعیه تصریح شده: مردم متدین شهرستان کهگیلویه نیز حرکت خود را ساعت ۱۰ صبح از دو مسیر از مقابل سپاه به سمت میدان مرکزی و همچنین از مقابل هلال احمر آغاز و در میدان مرکزی امام حسین (علیه السلام) این شهر تجمع می‌ کنند.

این اطلاعیه عنوان می کند: راهپیمایان چرامی نیز حرکت خود را از ساعت ۱۰ صبح از میدان اصلی شهر، خیابان مالک اشتر، بلوار شهید دستغیب، خیابان شهید حسن پور، بلوار شهید بهشتی آغاز و در مصلای نماز جمعه تجمع می کنند.

اطلاعیه شورای هماهنگی می افزاید: راهپیمایان در شهر لیکک نیز از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه حرکت خود را از میدان امام حسین (علیه السلام) آغاز و در ورزشگاه شهید رجایی تجمع می کنند؛ ضمن اینکه راهپیمایان باشتی از ساعت ۱۰ صبح از چهار راه کتاب به سمت میدان ورودی شهر (میدان ولی عصر) حرکت و در این مکان تجمع می کنند.

در ادامه اطلاعیه عنوان می شود: مردم شهرستان لنده نیز ساعت ۱۰ صبح حرکت خود را از جلوی سپاه پاسداران، خیابان امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه)آغاز و در مصلای جدید امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) تجمع می کنند.

این بیانیه خاطرنشان می کند: راهپیمایان سی سختی نیز ساعت ۱۰ صبح از دو مسیر فرمانداری و مدرسه شهید مطهری به سمت فلکه الله حرکت و تجمع می کنند.

براساس اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مسیرهای راهپیمایی در بخش های این استان به شرح ذیل است.

**  پاتاوه: ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از جلوی بخشداری تا مدرسه شهید باهنر

**  لوداب: ساعت ۱۰ صبح از چهار راه جهاد تا دبیرستان دخترانه الزهراء (سلام الله علیها)

**  چیتاب: ساعت ۱۰ صبح  از جلوی سپاه به طرف گلزار شهداء

**  مارگون: ساعت ۱۰ صبح از گلزار شهداء تا مصلای امام رضا (علیه السلام)

**  سپیدار: ساعت ۱۰ صبح از میدان بسیج به سمت میدان امام حسین (علیه السلام) و بالعکس، تجمع پایانی مدرسه  راهنمایی شهید خرسندیان

** دیشموک: ساعت ۱۰ صبح ازمیدان شهداء، میدان امام حسین (علیه السلام)، خیابان چویل، بلوار بهمئی، محل تجمع هنرستان امیرکبیر

**  قلعه رئیسی: ساعت ۹ صبح از میدان امام حسین (علیه السلام) خیابان امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) خیابان معلم، خیابان طیبی، میدان انقلاب، گلزار شهداء، محل تجمع خوابگاه شبانه روزی

** سوق: ساعت ۱۰ صبح از مصلای نماز جمعه، خیابان شهداء، خیابان ۱۷ شهریور، میدان امام خمینی(رحمه الله تعالی علیه)

**  سرفاریاب: ساعت ۱۰ صبح از میدان شهداء تا گلزار شهداء، محل تجمع مدرسه  حضرت هاجر

**  سرآسیاب: ساعت ۱۰ صبح از بخشداری به طرف گلزار شهداء، محل تجمع مدرسه شهید مطهری

**  ممبی: ساعت ۹ صبح از جلوی بخشداری، به سمت حوزه سیدالشهداء (علیه السلام)، محل تجمع مدرسه شهید جهان نژادیان

**  جاورده: ساعت ۱۰ صبح از دبیرستان شمس تبریزی به سمت گلزار شهداء، محل تجمع مدرسه شهید خورند

**  بوستان: ساعت ۱۰ صبح از جلوی بخشداری تا دبیرستان برکت

منبع: شبستان

منتشر شده در :2016/02/10 - 08:02|شناسه خبر: 22861 605 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه