امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۰۲:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نامه ای به سران اصلاحات کهگلویه بزرک

راه ملت،ساسان امینی: خدمت سران بزرگ اصلاحات کهگلویه بزرگ ؛ جنابان اقایان سید قادر لاهوتی و محمود منطقیان سلام علیکم. سروران گرامی ؛ یادم می آید از زمانی که توانسته ام نام ها را در ذهنم بخاطر بسپارم ، نام های شما را از اطرافیانم می شنیدم بطوریکه احساس میکردم کل ایران وابسته مطلق به […]

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

راه ملت،ساسان امینی:

خدمت سران بزرگ اصلاحات کهگلویه بزرگ ؛ جنابان اقایان سید قادر لاهوتی و محمود منطقیان سلام علیکم.
سروران گرامی ؛
یادم می آید از زمانی که توانسته ام نام ها را در ذهنم بخاطر بسپارم ، نام های شما را از اطرافیانم می شنیدم بطوریکه احساس میکردم کل ایران وابسته مطلق به شماست . چرا که همیشه در صحنه بودید ؛ اما در واقع نبودید.
اری ، نبودید چون تاریخ نه چندان گذشته مان اینگونه روایت می کند . و همین هم باعث شده است که در طول کل دوره های مجلس در حوزه کهگیویه بزرگ هیچ نماینده اصلاح طلبی نتواند کرسی مجلس را صاحب شود . که این هم به نوبه ی خود بزرگترین زیانی است که شماها به قشر عظیمی از مردم این دیار زده اید . و گاه این ضرر و زیان ها تا به حدی بوده که بعضی از شماها بعنوان بزرگان اصلاحات به حمایت از جریان های مقابل می پرداختید در صورتی که با توجه به اینکه سنی از شماها به تجربه گذشته بود می توانستید به نخبه پروری از میان این همه جوانان اصلاحات که جویای نام بوده اند بپردازید .و اگر خوب نگاه کنیم این خود عامل شکست های دنباله دارمان بوده است .
بزرگان عزیز ؛
نشد ، و اما نشد .و باز هم ما چوب نبود چشم انداز ها و نشست های بی نتیجه مان را خورده ایم . نشست های که کنار هم می نشستیم و اما نتوانستیم این مسئله را برای خودمان حل کنیم که ممکن است بازهم مثل دوره های قبل رد صلاحیت شوید و یا هم اصلا رای نیاورید …
نتوانستید با این مسئله کنار بیایید که دیگر صحنه را باید برای نخبگان جوانتر باز کرد و آنان را به تجربه تان پرورش داد ، تا باز هم این حوزه بزرگ چوب ندام کاری هایتان را نخورد . حوزه ای که می توانم به جرات قسم بخورم قسمت اعظمشان هم درد من هستند !!
بله سروران ! هنوز میان رای دادن و رضایتمان فاصله زیادی هست ؛ فاصله ای که ممکن است رای دادن در آن فقط انتخابی میان بد و بدتر باشد . برای همین من بعنوانی یکی از جوانان این دیار همیشه همزاد فقر از وقتی که بزرگ شده ام و فهمیده ام انتخابات یعنی چه نتوانسته ام کاندید دلخواه ام را در صحنه ببینم .
بزرگان دوست داشتنی ؛
من از هر دوی شما بعنوان بزرگان اصلاحات این حوزه نمایندگی اصلا راضی نیستم و گاه با خود فکر می کنم که چرا هدف هایمان مغایر با منشور کاریمان است ، منشوری که با اتکا به ظوابطش می توانستیم به موفقیت ها برسیم . نه هدف های گیر منیت های بس سنگین که چیزی جز شکست با خود به همراه نمی آورند .
با این همه توضیحات اینجانب از شماها چون قطره ای از دریای عظیم مردمان با اندیشه بزرگ و همیشه در صحنه عاجزانه می خواهم که آینده را دوباره از دست ندهیم و در این زمان کم حداقل کاری کنید که ۷ اسفند ۱۳۹۴باز هم تکرار گذشته اتفاق نیفتد ، و از جهتی دیگر بتوانید کارنامتان را کمی روشنی ببخشید .

قدر دان سعه صدر هر دوی شما بزرگواران هستم که انتقادپذیری را سرلوحه مرام اصلاح طلبی میدانید .

فرزند کوچک شما

منتشر شده در :2016/02/11 - 09:02|شناسه خبر: 23051 861 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه