امروز :پنج شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۰۱:۲۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه دهدشت:

خانواده‌ها نسبت به پوشش فرزندان حساسیت داشته باشند

امام جمعه دهدشت با بیان این‌که نوع پوشش برخی زنان در خیابان‌های این شهر با فرهنگ دینی سازگار نیست گفت: خانواده‌ها باید بر پوشش فرزندان حساسیت داشته باشند.

راه ملت،حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب را قابل تقدیر خواند و اظهار داشت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و به تبع آن مردم شهرستان با شور و شعور در جشن انقلاب مشارکت داشتند.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: حضور مردم در صحنه، دفاع از اسلام، قرآن و ولایت و دفاع از خاک میهن و ناموس در مقابل هجمه‌های دشمن و توطئه‌های استکبار است.

حسینی افزود: درود بر ملت آگاه و همیشه در صحنه که همواره پشتیبان نظام، انقلاب و آرمان‌های نظام بوده و هستند.

امام جمعه دهدشت با بیان این‌که این حضور همیشه مایه یأس و شکست دشمن بوده است تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی از مشارکت پرشور مردمی در عرصه‌های مختلف هراس دارند.

حسینی انقلاب اسلامی ایران را معجزه قرن دانست و با بیان این‌که امام خمینی(ره) به پشتوانه مردم حکومت سراسر ظلم و فساد طاغوت را در هم شکست گفت: با وجود فشارها و سختی‌ها اما این انقلاب همچنان استوار بوده و بر قله‌های رفیع جهان می‌درخشد.

خطیب نماز جمعه دهدشت سالروز ولادت حضرت زینب(س) را یادآور شد و با بیان این‌که آن حضرت بانوی صبر و استقامت بود گفت: حضرت زینب در همسرداری، تربیت فرزند، حجاب، صبر و ولایت الگوی همه انسان‌هاست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با بیان این‌که حجاب حضرت زینب(س) باید الگوی زنان و مردان باشد تصریح کرد: متأسفانه بدحجابی در سطح شهر بیداد می‌کند و نوع پوشش با فرهنگ دینی و اسلامی ما همخوانی ندارد.

حسینی افزود: نوع پوشش برخی از دختران در خیابان‌ها زننده است و خانواده این افراد در مقابل آن‌ها بی‌تفاوت هستند.

وی با تأکید بر لزوم نظارت خانواده‌ها بر پوشش فرزندان تصریح کرد: البته زنان محجبه و پاکدامن زیاد داریم اما ۴ نفر با پوشش نامناسب که در شهر باشد فضا را آلوده و زشت می‌کند.

حسینی همچنین سالروز صدور حکم تاریخی امام مبنی بر ارتداد سلمان رشدی نویسنده «آیه‌های شیطانی» را مورد اشاره قرار داد و گفت: آن فرد خبیث در رمان‌هایش توهین می‌کرد و علیه اسلام نوشت که با واکنش صریح و سخت امام مواجه شد.

 

منتشر شده در :2016/02/12 - 02:02|شناسه خبر: 23087 671 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه