امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۱۸:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به نمایندگی از 8 منطقه کهگیلویه و بویراحمد

چهل و پنجمین دوره جشنواره فیلم رشد در گچساران آغاز شد

مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش گچساران از آغاز به کار چهل و پنجمین جشنواره فیلم رشد به نمایندگی از هشت منطقه استان کهگیلویه و بویراحمد در این شهرستان خبر داد.

ظهر امروز و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از جمله مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، مدیر آموزش و پرورش گچساران، نیروهای نظامی و انتظامی چهل و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در محل سالن اجتماعات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش گچساران در این همایش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: این همایش از امروز تا ۲۹ بهمن‌ماه امسال در دو زمان صبح و عصر در سالن اجتماعات شرکت نفت گچساارن برگزار می‌شود.

اورنگ نارکی افزود: در این جشنواره ۵۰ فیلم‌ با موضوعات تربیتی، علمی و فرهنگی از کشورهای مختلف جهان از جمله هنگ‌کنگ، روسیه، ایران، هلند و فرانسه برای دانش‌آموزان گچسارانی اکران می‌شود.

وی یادآور شد: فیلم‌های این دوره جشنواره رشد در سه سانس صبح برای دانش‌آموزان و یک سانس عصر برای خانواده‌ها به نمایش در می‌آید.

نارکی بیان کرد: این جشنواره به نمایندگی از هشت منطقه استان کهگیلویه و بویراحمد از امروز در گچساران آغاز به کار کرده است.

 

منتشر شده در :2016/02/13 - 01:02|شناسه خبر: 23143 633 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه