امروز :یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۲۱:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

انصراف یک نامزد انتخاباتی به نفع “تاج گردون”

یکی از نامزد های حوزه انتخابیه گچساران و باشت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع مردم زادگاهش به سود نماینده فعلی این حوزه انتخابیه کنار رفت

یکی از نامزد های حوزه انتخابیه گچساران و باشت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع مردم زادگاهش به سود نماینده فعلی این حوزه انتخابیه کنار رفت.

راه ملت:  دکتر “بهادر مرودشتی” با حضور در روستای امازاده جعفر(ع) حمایت خود از “غلامرضا تاج گردون” را اعلام و از صحنه انتخابات کنار رفت.

گفتنی است دکتر “مرودشتی” از پدری ترک زبان و مادری از طایفه عالیشاهی است که از محبوبیت خاصی در میان ترک زبانان و لر زبانان برخوردار است.

وی پیشتر در گفتگویی در مورد “تاج گردون” گفته بود: بنظرم جناب تاجگردون در بین نمایندگان دیگر خوش درخشیدند و اینجانب در مرکز با سران و مجلسیان در ارتباط هستم.حقیقتا” مایه افتخار گچساران می باشند. انسانی مدیر، مدبر، جدی در پیگیریها، صاحب ایده و تفکر با وجود اینکه برای اولین بار وارد مجلس شدند ریاست بزرگترین کمیسیون مجلس برنامه و بودجه را عهده دار هستند و به لحاظ شخصیتی دارای خلق و دوست داشتنی و مهربان می باشد.

منتشر شده در :2016/02/15 - 04:02|شناسه خبر: 23273 753 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه