امروز :یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۰۵:۳۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

پیشنهادات مالی به سایت‌های خبری از سوی برخی کاندیداها

کرمی گفت: دستگاه قضایی اقدامات نامزدهای انتخابات را رصد می‌کند و تاکنون هیچ پرونده تخلفات انتخاباتی که مربوط به نقض قانون انتخابات باشد، تشکیل نشده است.

کرمی گفت: دستگاه قضایی اقدامات نامزدهای انتخابات را رصد می‌کند و تاکنون هیچ پرونده تخلفات انتخاباتی که مربوط به نقض قانون انتخابات باشد، تشکیل نشده است.

راه ملت: به نقل از میزان؛ «مهرداد کرمی» بیان اینکه اقدامات نامزدهای انتخابات زیر ذره بین دستگاه قضایی است اظهارکرد: برخی از نامزدهای انتخاباتی با پیشنهادات مالی بین سایت‌های خبری قصد آلوده کردن فضای انتخابات را دارند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: نامزدها باید خود را به مردم اثبات کنند و با تخریب و توهین زمینه را برای تشنج و درگیری فراهم نکنند.

وی اضافه کرد: گزارش هایی درباره تخلفات انتخاباتی ارسال شده ، اما ثبت نشده است و هیچ پرونده تخلفات انتخاباتی که مربوط به نقض قانون انتخابات باشد تشکیل نشده است. هشت مورد گزارش ارسال شده که در حال بررسی هستیم.

وی همچنین گفت: برخی نامزدها قصد دارند با پول معاملاتی با مردم و سایت ها داشته باشند که اقدامات این افراد مورد رصد دستگاه قضایی است.

منتشر شده در :2016/02/17 - 12:02|شناسه خبر: 23482 943 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه