امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۳۳:۵۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برمودای تاجگردون و شکست دسیسه‌ها

گرچه جوهر تضییع و تخریب مخالفان دکتر تاجگردون در بحر متانت و فرهیختگی ایشان بی‌تأثیر است، اما بر همه مردم شهرستان‌های گچساران و باشت واجب است تا با فرزانگی و خیرخواهی خویش زمینه ریاکاری و رباخواری انسان‌های سودجو را کما سابق منقطع نمایند

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

راه ملت: مجتبی قلی پور

پس از شکست جبهه مخالفان دکتر تاجگردون در تلاش برای تحقق رد صلاحیت ایشان، جلوه دسیسه‌چینی در قالب‌ها و تفکرهای منسوخانه سعی بر آن داشت تا تضییع حقی از یک فرزند برومند نموده و ایجاد زمینه منفعت‌طلبی بیشتر جبهه انتخاباتی خویش در شهرستان‌های گچساران و باشت را فراهم آورد.

این دسیسه‌ها که عمدتاً با شایعاتی در قالب‌های «ناامن جلوه دادن حوزه انتخابیه بخصوص در حوزه‌های حساس و کلیدی»، «نامعتمد و نا‌ملتزم نشان دادن چهره ولایی دکتر تاجگردون به عامه» و «ایجاد فضای شایعاتی قومیتی به جهت تخریب مواضع دکتر تاجگردون» در روزهای اخیر و به‌خصوص بعد از تائید صلاحیت دکتر تاجگردون آشکار گردید.

این در حالی بود که با تدبر و تکنیک‌های مدیریت نرم نخبگان و پیران فرهیخته حاضر در عرصه انتخابات، سه محور تخریبی تدوین‌شده از سوی مخالفان دکتر تاجگردون در تدبری بی‌نظیر در «مثلت برمودای تاجگردونی» برای همیشه اضمحلال و مردود گردیدند. روند بر این قرار بود که: در ابتدا طوایف ترک و لر با اتحاد و انسجام عملی؛ پیمانه زهرآگین تنش را در می‌نای چشم دسیسه گران شکستند تا درنتیجه آن نیز زمینه اتحاد باوی-بیراحمدی بی‌نظیری را در پسااقدام خویش ممکن نمایند.

درواقع این اولین ضلع از مثلث برمودای تاجگردونی بود تا جبهه با تدبر تاجگردونی بتواند گفتمان‌های وهمی مخالفان را به ورطه مردودیت رهنمون نماید. سپس با تدبر بلند سرهنگ برومند و غیور طایفه باباامیرشیخی؛ «حاج غفار محمدی‌پور» و اجماع بی‌نظیر «سادات بیدک»؛ اقدامی بی‌نظیر صورت پذیرفت تا ضلع دوم مثلث برمودای تاجگردونی محقق گردد.

زیرا در یک هم‌نشینی طایفه‌ای به میزبانی برادران محمدی‌پور با حضور دکتر مرودشتی-کاندیدای دور حاضر مجلس که در حمایت از دکتر تاجگردون با ایشان ائتلاف نمودند و به نفع ایشان کنار رفته‌اند.

ایشان مشاور فناوری رهبری معظم ایران اسلامی، استراتژیست امنیتی، معاون سابق جهاد سازندگی و رزمنده‌ای با بیش از ۹ سال حضور در جبهه کردستان در کنار سردار رشید اسلام؛ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و در جنگ تحمیلی هستند که دکتری مهندسی برق از پلی‌تکنیک تهران دارند- و ۱۱ سردار سپاهی و انتظامی از حوزه‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد؛ سرهنگ برومند؛ حاج غفار محمدی‌پور آب سردی بر برنامه‌ریزی‌ها و جولان دهی‌های نامعتمد و نا‌ملتزم نمادادن دکتر تاجگردون از سوی مخالفان ایشان، ریختند.

سپس سادات بیدک با یک اجماع چند صدنفری و با حضور ده‌ها نفری از روحانیون و طلاب برجسته شهرستانی و استانی، اتمام‌حجت خویش بر حمایت قاطع از فرزند فرهیخته دیارشان، حاج غلامرضا تاجگردون را به گوش کَر، زبان‌دراز و چشمان کور مخالفان ایشان تلمس نمودند تا مخالفان یاوه‌گوی ایشان بدانند که سپاه و روحانیت بنا به تشخیص ولایی بودن دکتر تاجگردون؛ حامی و پشتیبان ایشان است.

اما ضلع سوم مثلت برمودای تاجگردون که مبتنی بر حذف و رد «ناامن جلوه نشان دادن برخی اماکن حساس و ضروری شهرستان‌های متبوع است»، کماکان در حال شکل‌گیری است.

لذا جهت تحقق این مهم؛ طایفه بزرگ و تأثیرگذار «باباامیرشیخی» در شهرستان‌های گچساران و باشت؛ با یک برنامه‌ریزی بی‌نظیر، نه‌تن‌ها دست نااهل مخالفان تاجگردون را به زنجیری از جنس دانش خواهند بست، بلکه باحمیتی بی‌نظیر در روز چهارشنبه-۲۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۴- با منعقد نمودن یک همایش بی‌نظیر طایفه‌ای و با دعوت از همه هواداران دکتر تاجگردون در روستای چاه تلخ؛ مهر باطل ناامنی و کلام ننگ عده‌ای سودجوی مخالف دکتر تاجگردون را باطل خواهند نمود تا مرد بی‌نظیر و عالم به زمام امور در بهارستان بافکری آرام و تبسم همیشگیشان؛ قبولی حداکثری، قاطع و بی‌نظیر خویش را مسجل دانسته و برای توسعه و رفاه عمومی بیشتر این مردم همیشه درصحنه تأمل نظر نمایند.

گرچه جوهر تضییع و تخریب مخالفان دکتر تاجگردون در بحر متانت و فرهیختگی ایشان بی‌تأثیر است، اما بر همه مردم شهرستان‌های گچساران و باشت واجب است تا با فرزانگی و خیرخواهی خویش زمینه ریاکاری و رباخواری انسان‌های سودجو را کما سابق منقطع نمایند. از سوی دیگر گرچه جبهه تاجگردونی این روز‌ها بیشتر جلوه حمایت از فرزند خلف، جوان فره‌مند و شایسته، و روحانی جلیل‌القدر استان؛ حضرت آیت اله العظمی شرف‌الدین ملک حسینی به خود گرفته است، اما قطعاً پس از تشکیل «برمودای تاجگردونی» مخالفان بازهم دست از تلاش‌های بیهوده خویش بر نخواهند تافت و پیوستار نا‌خردمندانه خویش را دنبال خواهند نمود. امید که این فرزندان فریب‌خورده به جرگه خدمت و ولایت مداری برگشته و در معیت فرزند فره‌مند و فرهیخته خویش؛ دکتر تاجگردون ایفای نقش سازندگی و توسعه‌ای نمایند.

منتشر شده در :2016/02/17 - 11:02|شناسه خبر: 23541 815 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه