امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۳۷:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رجائی‌نسب: از وعده‌های دروغین دوری می‌کنم

حجت‌الاسلام سید صدرالله رجائی‌نسب نامزد انتخابات بویراحمد و دنا با مردم لوداب دیدار کرد.

راه ملت: به نقل از کبنا، حجت الاسلام سید صدرالله رجایی نسب ظهر امروز قبل از سخنرانی در بین مردم لوداب از دفا‌تر ستاد انتخاباتی مهدی روشنفکر و ستار هدایتخواه دیدن کرد.

وی سپس در جمع مردم لوداب بر رعایت اخلاق انتخاباتی تاکید کرد و گفت: ستاد انتخابات نامزدهای انتخابات در کمال آرامش دز کنار هم دایر است.

نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه بویراحمد و دنا بیان کرد: کسانی که در دوره‌های قبلی به عنوان نماینده مردم در مجلس انتخاب شدند اقدامات قابل توجهی انجام دادند اما در حوزه‌های کشاورزی و دامداری باید اقدامات بیشتری انجام شود. رجایی نسب ادامه داد: مردم لوداب

رجایی ادامه داد: لوداب ۵۲شهید تقدیم نظام و انقلاب کرد و محرومیت‌ها و کمبودهای کنونی شایسته مردم این منطقه نیست.

وی با اشاره به اینکه مردم این منطقه مستحق برخورداری از آسایش و رفاه هستند افزود: اشتغال مهم‌ترین مشکل مناطق محروم شهرستان‌های بویراحمد و دنا است و مردم لوداب از این امر مستثنی نیستند.

وی ایجاد سد را از مهم‌ترین مطالبات مردم لوداب دانست و تصریح کرد: مطالعات لازم انجام می‌شود و در صورت فراهم بودن زمینه لازم سد در این منطقه احداث می‌شود.

رجایی نسب با اشاره به اینکه با تمام توان و قدرت در عرصه انتخابات هستم، گفت: در صورت پیروزی در انتخابات گام‌های مثبتی برای رفع محرومیت مردم در تمام مناطق استان برداشته می‌شود. نامزد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: زمینه کار و تلاش برای رفع محرومیت‌های گذشته فراهم است.

پیروز شوم علاوه بر قانونگذاری و نظارت بر اجرای صحیح قوانین که از وظایف اصلی نماینده است بر کار مسئولین اجرایی نظارت می‌کنم و به گونه‌ای رفتار می‌کنم که شایسته سالاری در مرکز استان حاکم شود.

وی با مهم خواندن انتخابات خبرگان حمایت خود از آیت الله ملک حسینی اعلام کرد و یاد آور شد: در روز انتخابات افراد و گرایش‌های سیاسی قبل از اینکه به نمایندگان مجلس رای دهند به آیت الله ملک حسینی رای دهند.

وی اضافه کرد: با صداقت با مردم برخورد می‌کنم و از دو رویی و دادن وعده پوچ و توخالی و وعده‌هایی امکان اجرای آن در مدت چهار سال فراهم نیست و یا غیرقانونی و از وظایف نماینده مجلس خارج است خودداری می‌کنم.

رجایی نسب ادامه داد: در صورتی که به عنوان نماینده مردم در مجلس انتخاب شوم با همفکری مردم منطقه و استفاده از نیروهای شایسته بیکاری را حل و زمینه اشتغال مردم را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه برخی از خواسته‌های مردم لوداب مانند ایجاد پل و.. خواسته‌های ابتدایی هستند گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران قدرتمند و توانمند است که بتواند خواسته مردم را برآورده کند.

منتشر شده در :2016/02/18 - 08:02|شناسه خبر: 23592 627 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه