امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۴۵:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

راز محبوبیت موحد

مردم به موحدعشق دارند و این عشق دوطرفه هست ،هم مردم موحد رادوست دارند و او را یاور خویش میدانند و هم ایشان کاملا درد و رنج مردم رادردورنج خویش میداند ،جایی که نقطه سیاه عملکردش را درکارهای شخصی میدانند ولی بازهم باافتخارمیگوید درصورت موفقیت درانتخابات کارهای موکلین را درتمامی ادارات پیگیری میکنم.

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
راه ملت؛الهام دیرباز

محمدموحدنامی اشناست درگستره مناطق لرزبان و یابطورکلی دربین تمامی محرومین!
هدفم دراین نوشتارحمایت تبلیغاتی ازایشان نیست چون محمدموحد آنچنان محبوب است که نیازی به تبلیغات اینچنینی نداشته باشد.
بگذارید یادداشتم راباسوالات زیر اغازکنم ،
چراموحد محبوب است چراموحدبعداز۱۶سال نمایندگی وبه قول بعضی آقایان نداشتن کارنامه موفق همچنان محبوب و شانس اول فتح کرسی بهارستان است؟
چرا با اینکه قرارنبود وی ثبت نام کنند و بالاخره ثبت نام کرد آنهم درحوزه تهران وری وشمیرانات وسپس آن را به زادگاه خویش تغییرداد و با آن اتفاقاتی که باعدم انتقالش به کهگیلویه افتادبازهم کوتاه نیامد و در چشم زدنی تاییدشده حوزه انتقالی را ازوزیرکشور و سایرمسئولین گرفت و حرکت خویش درفرودگاه مهراباد تافرودگاه اهواز و پیچ های خیراباد رادر تلگرام و فیسبوک و سایت های مهم استان به رخ حریف کشید و حتی اجازه نداد که انبوه هوادارانش مسیر۶۵کیلومتری بهبهان دهدشت را همراهی کنند؟
و چرا و چراهای بیشمار…..
پاسخ به همه این سوالات آسان است مجبورم کمی از بحث اصلی خویش دور شوم.

درفرهنگ ما لرزبانان قدرشناسی کسی که به فکر ماست و یاور ما در روزهای سخت است جایگاه خاصی دارد و به قول عوام نمک نشناسی واژه ای مترود و غیرقابل قبولیست که هیچگونه جایگاهی ندارد.
اما محبوبیت موحد در نگاه مادر پیر است دردستان زخم خورده پدرزحمتکش است در آرزوهای قشنگ دختران و پسران زحمتکش و فارغ التحصیل دانشگاه و آمار بیکاران است است که آدرس خانه موحد در تهران را تنها راه نجات از مشکلات بیکاری و سایرتنگناهای زندگی می‌دانستند.
آری موحد محبوب است و باسخنرانی و ژست گرفتن پشت میکروفن و زیرسوال بردن وی ازاین محبوبیت کاسته نمیشود.
مردم به موحدعشق دارند و این عشق دوطرفه هست ،هم مردم موحد رادوست دارند و او  را یاور خویش میدانند و هم ایشان کاملا درد و رنج مردم رادردورنج خویش میداند ،جایی که نقطه سیاه عملکردش را درکارهای شخصی میدانند ولی بازهم باافتخارمیگوید درصورت موفقیت درانتخابات کارهای موکلین را درتمامی ادارات پیگیری میکنم.
اما انهایی که امروز ادعامیکنند موحد مرد کارهای شخصی است وکارخانه ای دراین شهرستان ها ایجادننمود هرچندجواب خویش رادرسخنرانی انتخاباتی درچرام گرفتند و گفتند در آن۱۶سال نیازاصلی مردم کارهایی مثل جاده واب وبرق وغیره بوده وبه خدمات بزرگش در شهرستان های کهگیلویه بزرگ نیزاشاراتی داشتند اما باید بگویم وقتی قراراست با اشتغال فردی خانواده ای ازهم جدانشوند دودی که از جدانشدن این خانواده خاموش میشود خیلی بهترازبلندشدن دود کارخانه ایست که با نداشتن زیرساخت هاو امکانات، ایجاد آن ولو شعاری تبلیغ و حتی ایجاد شود.
درآن روزها فرهنگ ما و خواست ما کارهای شخصی به همراه کارهای عام المنفعه بوده و کارنامه ای که در فضای مجازی ایشان درتلگرام و فیسبوک و سایت های خبری داده اند کارنامه ای موفق و قابل دفاع است و گویای این واقعیت است که در حق موحد بعضی از رقیبان حقیقت را فراموش می‌کنند.
مابه خواست مردم و به انتخاب مردم اعتماد کنیم و آن را باورداشته باشیم مردم ما خودشان کارشناسان خوبی هستند میدانند که گره این مشکلات به دست محمدموحد بازمیشود و آن برادری که گفته است من شاگرد موحد و دوست موحد بوده ام و اگرنوبتی باشد اکنون نوبت من است به این نصیحت گوش دهد که استاد استادست و هیچ وقت تمامی فن ها رابه شاگرد خویش انتقال نمی‌دهد پس بگذاریددراین چهارسال فن های نگفته رابگویدومشکلات مردم راحل کند .
آری موحد باید قدردانسته شود ایشان سرمایه ماست و سعی کنیم دراین تبلیغات انتخاباتی موحد را نرنجانیم رنجش موحد رنجش جامعه است و ما که خودرا ازجنس مردم می‌دانیم بگذاریم مردم انتخاب کنند وبه انتخاب مردم اهمیت بدهیم.

موحدبه مردم نیازی ندارد اما ما مردم هستیم که به او  نیاز داریم، این ماییم که بافشار آوردن به او مجبورش کردیم تادر انتخابات ثبت نام کند.
پیروزانتخابات مردم هستند واقعیات را مردم میدانند و به اصلح رای میدهند
به شعورمردم اهمیت دهیم وانراقدربدانیم چون مردم ما مردم روزهای سخت هستند.
به امید انتخاباتی پور شورو حماسی…

منتشر شده در :2016/02/22 - 01:02|شناسه خبر: 23953 773 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه