امروز :سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۴۸:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فولادی وندا

دوره عوام فریبی و سرکار گذاشتن مردم گذشت

علی فولادی وندا کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت خطاب به رقیبش گفت: دوره عوام فریبی و سرکار گذاشتن مردم گذشت در پایین‌ترین نقطه چوپان‌های منطقه که افتخار من هستند هم خوب سیاست می‌فهمند؛ عوام‌فریبی نکن حرف‌هایت را وارونه نزن.

راه ملت: به نقل از باشت نیوز، علی پولادی‌وندا طی سخنانی در همایش انتخاباتی خود خطاب به رقیب انتخاباتی خود اظهار کرد: شما گفته‌ای که غرب از صدای من می‌لرزد ولی گاهی دست بلند کردن و سردادن شعار مرگ بر آمریکا را از تو کسی ندیده و نشنیده است.

 

وی افزود: از تو خواهش می‌کنم با خودت خلوت کنی و آنچه هستی بیان کنی و در مورد ۱۵ نفری که سخن گفتی باید بدانی این افراد از حد و قواره تو خیلی بالانر هستند که این بحث‌ها را می‌کنی مواظب آینده و سرنوشت سیاسی خودت باش.

 

این کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شک نکن از ترس همین تعداد افراد به راحتی نمی‌توانی بگویی من اصلاح‌طلب وابسته هستم.

 

پولادی‌وندا ادامه داد: چه فشاری در سخنرانی باباکلان برای شما ایجاد شده که اینقد جیغ و داد کردید مگر فکر کردی با جاده بردن یا گاز کشیدن مردم باید به تو رأی بدهند، سخت در اشتباه هستی؛ وظیفه دولت خدمتگذاری و نوکری مردم است ربطی به نماینده مجلس ندارد.

 

وی بیان کرد: دوره عوام فریبی و سرکار گذاشتن مردم گذشت در پایین‌ترین نقطه چوپان‌های منطقه که افتخار من هستند هم خوب سیاست می‌فهمند؛ عوام‌فریبی نکن حرف‌هایت را وارونه نزن.

 

پولادی‌وندا افزود:  افزون بر یکسال و نیم است تمامی رسانه‌ها را اجیر کردی که برات تبلیغ کنند، ادارات دولتی را مجبور کردی که اگر کسی در میتینگ انتخاباتی و نشست‌ها شرکت نکند، حضور یابند، مگر فکر کردی رضاشاه برگشته است.

 

این کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: شما که رئیس کمیسیون بودجه مجلس هستی باید بدانی همسازن‌سازی حقوق در هر جای ایران اسلامی  با آوردن وزیر کار و خانه کارگر میسر می‌شود؟ چرا عوام‌فریبی می‌کنی شرکت نفت دارای قانون است حتی اگر رئیس جمهور بیاید و مردم چنین درخواستی داشته باشند باید در هیئت دولت برود! ۵۰۰ نفر را جمع میکنی می‌گویی می‌خام همسان‌سازی حقوق کارگران شرکت نفت را انجام بدهم، یک ماه وعده داده بودی چی شد، همکاران نفتی من همسان‌سازی حقوق انجام شد؟

 

پولادی‌وندا متذکر شد: من وقت باارزش خودم را با کسی که حتی مدرک دکترای اقتصاد ندارد تلف نمی‌کنم که در تخصص دیگران دخالت کنم؛ مدارک دانشگاه هاوایی یادتان باشد عده‌ای با پول دولت مدرک هاوایی گرفتن، حواستان باشد از این مدارک رو نشورد.

 

وی با بیان اینکه گفته‌ای من گفته‌ام من پالایشگاه درست می‌کنم، گفت: بله اگر تو منم منم می‌کنی که اقتصاددان مملکت هستی منم هم متخصصم در نفت ۳۶ سال سابقه دارم مدیریت دارم مدرک تحصیلی‌ام مرتبط است، پروژه‌های متعددی انجام داده‌ام و من برای این حرفهای شما ارزشی قائل نیستم.

 

پولادی‌وندا در خصوص پتروشیمی گچساران خطاب به تاج‌گردون گفت: پتروشیمی گچساران که به صورت خانوادگی در حال مدیریت است و فلهی هواداران خود را به کار می‌گیری این ها را مردم خوب می‌دانند اما صبر می‌کنند.

 

این کاندیدا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برادران و خواهران من نمیدانم با چه زبانی از شما تشکر کنم نه وعده‌ای به شما داده‌ام نه قولی داده‌ام نه کارت شارژ داده‌ام نه پولی داده‌ام نه ناهار یا صبحانه‌ای داده‌ام با صدق دل آمدم شما نیز با صدق دل آمدید و افتخاری بزرگ‌تر از این برای من وجود ندارد.

 

منتشر شده در :2016/02/24 - 05:02|شناسه خبر: 24231 1333 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه