امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۳۲:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل کمیته امداد خبر داد:

تاسیس صندوق امداد ولایت در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(رحمه الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد گفت: صندوق قرض الحسنه وابسته به کمیته امداد با نام صندوق قرض الحسنه امداد ولایت سال آینده راه اندازی می شود.

راه ملت:مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(رحمه الله تعالی علیه) استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه کارکنان این نهاد امروز (۱۳ اسفند) با استاندار این استان دیدار کردند.

 سیدغلامرضا متقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(رحمه الله تعالی علیه) استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار، گفت: صندوق قرض الحسنه وابسته به کمیته امداد با نام صندوق قرض الحسنه امداد ولایت سال آینده راه اندازی می شود.

وی اظهار داشت: این صندوق حداقل دارای شعبه هایی در سراسر کشور بوده و تسهیلات و وام های بلند مدت به متقاضیان ارائه می دهد.

 متقی عنوان کرد: با فعالیت و راه اندازی این صندوق وام های قرض الحسنه به منظور رفع نیازهای ضروری مددجویان، نیازمندان و اقشار آسیب پذیر در زمینه های اشتغال، ازدواج، درمان، تحصیل، مسکن، بدهی و دیه به جامعه هدف این نهاد و دیگر نیازمندان اعطا می شود.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(رحمه الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد گفت: با راه اندازی این صندوق می توان بسیاری از کمک و منابع مالی که از طریق اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج کشور در امر قرض الحسنه پرداخت می شود را جذب کرد.

 وی به برگزاری جشن نیکوکاری در استان اشاره و یادآور شد: جشن نیکوکاری ۱۲ اسفند‌ماه جاری در مدارس استان آغاز و ۱۳ اسفند در میادین شهر و ۱۴ اسفند نیز در میعادگاه ‌های نماز جمعه ادامه می ‌یابد.

 متقی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ های صورت گرفته کمک‌ های مردمی جمع ‌آوری شده پس از جشن در اختیار خانواده‌ های نیازمند قرار داده می ‌شود.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(رحمه الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد افزود: توزیع کمک‌ های مردمی بر اساس شناسایی خانوارهای نیازمند، اولویت‌ بندی و ضرورت نیازهای خانواده‌ ها صورت می ‌گیرد.

 وی هدف از برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس را آشنا شدن دانش ‌آموزان با فرهنگ احسان و انفاق و کمک به هم نوعان نیازمند عنوان و یادآور شد: کمک ‌های جمع ‌آوری شده از مدارس به دانش ‌آموزان نیازمند همان مدارس اهدا می‌ شود.

 متقی در پایان از خیرین، متمکنین و همه اقشار مردم جهت شرکت در این جشن و مشارکت با کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان و شاد کردن دل آنها در آستانه عید نوروز دعوت کرد.

منتشر شده در :2016/03/03 - 06:03|شناسه خبر: 24600 703 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه