امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۰۹:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

دو پروژه ورزشی شهرستان گچساران ۲۸ اسفندبه بهره برداری می رسد

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو پروژه ورزشی شهرستان گچساران ۲۸ اسفندبه بهره برداری می رسد. راه ملت: به نقل از مهر، جهانبخش ایزدپور شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مجموعه شهید بشارت گچساران و چمن مصنوعی خیرآباد گچساران دو پروژه ای هستند که تکمیل شده و تا چند روز […]

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو پروژه ورزشی شهرستان گچساران ۲۸ اسفندبه بهره برداری می رسد.

راه ملت: به نقل از مهر، جهانبخش ایزدپور شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مجموعه شهید بشارت گچساران و چمن مصنوعی خیرآباد گچساران دو پروژه ای هستند که تکمیل شده و تا چند روز آینده افتتاح می شوند.

وی با بیان اینکه این دو پروژه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و نماینده مردم شهرستانهای باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری خواهد رسید، اظهار داشت: در سال گذشته ساخت مجموعه ورزشی شهید بشارت گچساران پس از توقفی چند ساله با تامین اعتباری به مبلغ ۱۵میلیارد ریال از سر گرفته شد.

ایزدپور افزود: احداث چمن مصنوعی فوتبال، محوطه سازی، سردرب، تاسیسات برقی و مکانیکی مجموعه شروع شده و چمن آن به بهره برداری خواهد رسید.

وی مساحت  چمن فوتبال این مجموعه ورزشی را هشت هزار و۸۱۴ متر مربع عنوان کرد و افزود: این مجموعه از محل اعتبارات خاص وزارت نفت ساخته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: چمن مصنوعی مجموعه خیر آباد گچساران نیز با مساحت یک‌هزار و ۵۸ متر مربع آماده بهره برداری است.

ایزدپور افزود: در این مجموعه ورزشی زمین والیبال ساحلی با مساحت ۴۶۸ متر مربع و زمین بازیهای روستایی با مساحت ۳۱۵ متر مربع با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات خاص وزارت نفت ساخته شده است.

منتشر شده در :2016/03/09 - 11:03|شناسه خبر: 24837 624 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه