امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۰۰:۵۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس شورای قضایی کهگیلویه وبویراحمد

هر شخصی که حقوق بیت المال را زیر پاگذاشته به پای میز محاکمه کشیده خواهد شد

به دلیل سهل انگاری برخی دستگاه ها و نهادهای مرتبط زمینه برای تصرف افراد سودجو به رودخانه بشار فراهم شد.

راه ملت: حجت الاسلام غلامرضا مزارعی عصرچهارشنبه درنشست دفاع از حقوق بیت المال در کهگیلویه وبویراحمد افزود: به دلیل سهل انگاری برخی دستگاه ها و نهادهای مرتبط زمینه برای تصرف افراد سودجو به رودخانه بشار فراهم شد.
وی تصریح کرد: به دلیل اهمیت و جایگاه راهبردی و حیاتی این رودخانه ، دستگاه قضایی استان نیز با قاطعیت و جدیت هرچه تمام تر با تضییع کنندگان حقوق بیت المال در این زمینه برخورد خواهد کرد.
وی در بخش دیگری از اظهارت خود در این نشست گفت: از سال آینده و با همکاری بازرسی کهگیلویه وبویراحمد، هر مدیری را که پنج مورد شکایت مستند علیه او انجام شود بازخواست خواهد شد.
وی تصریح کرد: دادستان نیز به عنوان مدعی العموم به اداره ها و دستگاه های اجرایی مراجعه و مسائل و درخواست های مردمی را به صورت حضوری بررسی و پیگیری خواهد کرد.
رئیس شورای قضایی کهگیلویه وبویراحمد گفت: در ایام نوروز نیز با افرادی که منابع طبیعی را تصرف کنند برخورد قاطع قضائی صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه متصرفان به منابع طبیعی مصونیت قضایی نخواهند داشت، افزود: هر شخصی که با قدرت و نفوذ خود در دستگاه ها و نهادهای دولتی تاکنون حقوق بیت المال و منابع ملی را زیر پاگذاشته به پای میز محاکمه کشیده خواهد شد.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست بر لزوم برخورد قاطع دستگاه قضائی با سوء استفاده کنندگان و متصرفان به حقوق بیت المال و منابع ملی تاکید کرد.
حسین کاظمی افزود: سال گذشته منطقه سرگچینه از توابع شهرستان بویراحمد که مورد سوء استفاده متصرفان واقع شده بود، یکبار باز پس گرفته شده و به سازمان همیاری شهرداری واگذاز شد.
وی بیان کرد: اما مجدد متصرفان با قدرت نفوذ خود این منابع را از دست سازمان همیاری شهرداری گرفتند و تصرف کردند.
وی از برخود قاطع با بوته کنان منابع طبیعی در استان خبر داد و گفت: تکلیف این افراد متعرض به منابع ملی را قانون مشخص خواهد کرد.
رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست با انتقاد از برخی دستگاه ها و نهادها در پرداخت نکردن حقوق و مزایای کارکنان بویژه نیروهای خدماتی خود،گفت: دستگاه قضائی با اقتدار در این زمینه ورود پیدا خواهد کرد.
فرهاد زارعی اظهار کرد: دستگاه ها و مدیران اجرائی باید با رایزنی و تلاش در سطح ملی و استانی نسبت به پرداخت معوقات و مزایای کارکنان خود اقدام و زمینه رضایت آنها بویژه در آستانه ایام نوروز و سال جدید را فراهم کنند.
وی با بیان اینکه شهرداری یاسوج از جمله این نهادها است که در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و نیروهای خدماتی خود کوتاهی کرده است، گفت: این نیروها روزانه برای حقوق و مطالبات خود به دستگاه قضائی و سایر نهادهای نظارتی و حاکمیتی مراجعه می کنند.
زارعی اظهار کرد: چنانچه شهرداری یاسوج تا اواخر سال جاری حقوق و مطالبات این نیروهای خدماتی را پرداخت نکند برای این نهاد پرونده قضایئ تشکیل و مدیران مربوطه نیز به پای میز محاکمه کشیده خواهند شد./باشگاه خبرنگاران

منتشر شده در :2016/03/10 - 01:03|شناسه خبر: 24895 626 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه