امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۵۶:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرماندار کهگیلویه خبر داد

آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث جاده برفکون

فرماندار کهگیلویه گفت:عملیات پروژه احداث جاده برفکون با رفع شائبه باستانی بودن این منطقه آغاز شد.

راه ملت: به نقل از فارس، علی پوزش عصر امروز در آخرین نشست شورای اداری سال جاری این شهرستان که در گلزار شهدای دهدشت برگزار شده بود، ۲۲ اسفند روز بزرگداشت مقام شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید را فرصتی جهت ارج نهادن به جایگاه ایثار و شهادت دانست و اظهار داشت: ما هر چه داریم به برکت جانفشانی و از خودگذشتگی شهیدان است.

فرماندار کهگیلویه شهدا را مایه افتخار جامعه و آبروی نظام دانست و افزود:تکریم و تجلیل جامعه ایثارگری یک وظیفه بر گردن همه است.

پوزش با اشاره به فرا رسیدن نوروز باستانی تصریح کرد: شهرداران فضای مناسبی را جهت استقبال از عید نوروز مهیا کنند.

رئیس شورای اداری کهگیلویه تصریح کرد: انجام هر گونه حفاری در سطح شهر تا ۱۵ فروردین باید تعطیل شود.

وی،خواستار پیگیری مدیران در جذب اعتبارات استانی شد و گفت: مدیران با جدیت و پافشاری نسبت به گرفتن حق و حقوق شهرستان از ادارات کل تلاش کنند.

پوزش فراهم کردن بستر مناسب در مناطق گردشگری شهرستان را لازم دانست و افزود: کشیک نوروزی مستقر در ادارات به صورت شبانه‌روز آماده ارایه خدمات به مسافران باشند.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به رفع معضل عملیات احداث جاده برفکون تصریح کرد: شائبه‌هایی در خصوص زیرخاکی در این منطقه مطرح بود که به همت میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان به شایعات پایان داده شده است.

پوزش افزود: شایعات مبنی بر این‌که پیمانکاران دنبال یافتن گنج در این منطقه هستند باعث شده بود مردم در اجرای پروژه مزاحمت‌هایی برای مجریان ایجاد کنند و به همین علت سه پیمانکار معرفی شده برای اجرای پروژه به علت مخالفت‌های مردمی موفق به ادامه کار نشده بودند.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: کارشناس رسمی میراث فرهنگی و گردشگری با شفاف‌سازی و ارایه مسند دال بر غیر باستانی بودن این منطقه زمینه همکاری مردم را فراهم کرده است.

پوزش با بیان این‌که مشکل اجرای پروژه جاده برفکون با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری و دستگاه‌های قضایی رفع شده است ضمن تقدیر از روشنگری این دستگاه‌ها افزود: به زودی پیمانکار چهارم جهت اجرای عملیات این پروژه کار خود را شروع خواهد کرد.

به گزارش فارس،در آخرین نشست شورای اداری شهرستان که به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت مقام شهدا صبح امروز در گلزار شهدای دهدشت برگزار شد از اصحاب رسانه حوزه ایثار و شهادت این شهرستان با اهدای لوح سپاس و هدایا تجلیل به عمل آمد.

 

منتشر شده در :2016/03/11 - 12:03|شناسه خبر: 24925 771 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه