امروز :دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۴۰:۱۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فردا صورت می گیرد

عرضه سهام صنایع پتروشیمی دهدشت

با عرضه سهام سه شرکت پتروشیمی کازرون، صنایع پتروشیمی دهدشت و تولید نیروی برق سبز منجیل در فرابورس، پرونده عرضه های امسال خصوصی سازی بسته می شود.

با عرضه سهام سه شرکت پتروشیمی کازرون، صنایع پتروشیمی دهدشت و تولید نیروی برق سبز منجیل در فرابورس، پرونده عرضه های امسال خصوصی سازی بسته می شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ آخرین عرضه های امسال سازمان خصوصی سازی در حالی با واگذاری سهام سه شرکت دولتی در روز سه شنبه(۲۵ اسفند) صورت می گیرد که بر این اساس قرار است ۱۹٫۷۸ درصد سهام پتروشیمی کازرون معادل ۱۳۰میلیون و ۵۵۲ هزار و ۲۶۶ سهم به ارزش پایه هر سهم ۲۶۶۶ ریال و ارزش کل پایه ۳۴۸ میلیارد و ۵۲ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۱۵۶ ریال فردا در فرابورس عرضه شود.
همچنین مبلغ سپرده شرکت در این مزایده ۱۰ میلیارد و ۴۴۱ میلیون و ۵۷۰ هزار و ۲۳۵ ریال تعیین شده است و برنده مزایده باید ۲۰درصد مبلغ پیشنهادی خود را تا ۲۰ روز کاری پرداخت کند و بقیه را به صورت قسطی در مدت ۵ سال بپردازد.
از سوی دیگر، سازمان خصوصی سازی بلوک ۱۹٫۸۷ درصد سهام شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت شامل ۱۹۲ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۲۷۵ سهم را نیز در این روز روی میز فروش فرابورس می گذارد که قیمت پایه هر سهم آن ۲۱۳۹ ریال و ارزش کل پایه ۴۱۲ میلیارد و ۵۳ میلیون و ۲۷۰ هزار و ۲۲۵ریال تعیین شده است.
مبلغ سپرده شرکت در این مزایده نیز ۱۲ میلیارد و ۳۶۱میلیون و ۵۹۸ هزار و ۱۰۷ ریال تعیین شده است و برنده مزایده باید ۲۰درصد مبلغ پیشنهادی خود را تا ۲۰ روز کاری پرداخت کند و بقیه را به صورت قسطی در مدت ۵ سال بپردازد.
این گزارش می افزاید: ۱۰۰ درصد سهام شرکت تولید نیروی برق سبز منجیل شامل ۳۰۰ میلیون سهم این شرکت هم قرار است به قیمت پایه هر سهم ۸ هزار و ۸۰۰ ریال و ارزش پایه کل ۲ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال در این روز روی میز فروش فرابورس برود.
همچنین، سپرده حضور در این رقابت، ۷۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و مهلت پرداخت حصه نقدی حداکثر ۲۰ روز کاری پس از انجام معامله تعیین شده است و ۱۵ درصد ثمن معامله هم به طور نقد و بقیه در اقساط ۷ ساله با نرخ ۱۵ درصد پرداخت خواهد شد.

منتشر شده در :2016/03/14 - 04:03|شناسه خبر: 25061 960 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه