امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۴۶:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اعزام گروه جهادی شهید هدایت الله طیب دانشگاه پیام نور دهدشت به روستای های محروم شهرستان لنده

گروه جهادی دانشجویی شهید هدایت الله طیب دانشگاه پیام نور دهدشت یکی از این گروه های فعال و جوان دانشجویی است که به مناطق دورافتاده شهرستان سفر کرده اند.

راه ملت،مسئول گروه جهادی شهید هدایت الله طیب دانشگاه پیام نور دهدشت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری راه ملت گفت دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور دهدشت ، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و محرومیت زدایی از روستاهای شهرستان لنده در ایام نوروز به مدت ۱۰ روز و درقالب ۲۵ دانشجو عازم روستاهای محروم شهرستان لنده می شوند.

سید روح اله احمدی خاطر نشان کرد:گروه جهادی دانشجویی شهید هدایت الله طیب دانشگاه پیام نور دهدشت یکی از این گروه های فعال و جوان دانشجویی است که به مناطق دورافتاده شهرستان سفر کرده اند.

وی اظهار کرد: نگاه اصلی ما محرومیت زدایی نیست بلکه در کنار برکات محرومیت زدایی به دنبال تمرین کار جهادی و انتقال روحیه کار جهادی به مناطق خودمان هستیم.

احمدی تصریح کرد کمک به عمران و آبادانی کشور با تقویت روحیه جهادی و گسترش فرهنگ مسئولیت‌پذیری در افراد با اولویت فعالیتهای اقتصاد مقاومتی جهت افزایش تولید و بهره‌وری با ارائه خدمات  بهداشتی، عمرانی، آموزشی، ترویج کشاورزی، اشتغالزایی و فرهنگی با عزیمت گروههای جهادی به روستاها و مناطق کم برخوردار از اهداف برگزاری این حرکت جهادی بود.

منتشر شده در :2016/03/18 - 02:03|شناسه خبر: 25228 657 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه