امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۵۴:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

عدل هاشمی در جمع مردم چرام:

من را نه اصول گرا و نه اصلاح طلب نمی تواند به حاشیه ببرد/ برای انجام کارهای بزرگ و عام المنفعه به من مهلت ندهید/ مدیران آینده برای رفع مشکلات کوتاهی نکنند

وی با بیان اینکه روزانه یک هزار و ۲۰۰ بار باید پاسخگوی تماس های تلفنی موکلانم باشم ، ادامه داد: واقعا توان پاسخگویی به این تعداد را ندارم و از شما ملت می خواهیم که به نمایندگان ما در حوزه انتخابیه مراجعه کنند.

عدل هاشمی پور منتخب حوزه ی کهگیلویه،بهمئی،چرام ولنده در همایش قدردانی از مردم چرام به ایراد سخن پرداخت.
راه ملت: تابناک کهگیلویه نوشت، هاشمی پور در جمع مردم چرام به شعارهای انتخاباتی خود اشاره کرد و از نخبگان و مردم خواست تا به وی در تحقق این شعار ها کمک کنند.
وی در بخشی از صحبت هایش به موضوع به رایزینهای انجام شده ی خود پس از انتخابات اشاره کرد وگفت:در این مدت با توجه به توانایی های که داشتم با مسئولین متعددی جلسه گذاشته و ازپیگیر قول های داده شده هستم.
عدل هاشمی پور در خصوص وعده هایی که در خصوص معدن فسفات چرام داده است گفت:من به مسئولین مربوطه گفته ام و اینجا هم می گویم یا معدن فسفات هست یا نیست،اگر هست پس محصول آن کجاست؟اگر نیست ،چرا درب آن را نمی بندید برود پی کارش.

منتخب حوزه ی کهگیلویه بزرگ به برخی حاشیه سازان هم هشدار داد و گفت:اگر فکر می کنید می توانید من را به حاشیه ببرید،اشتباه است .من را نه اصول گرا و نه اصلاح طلب نمی تواند به حاشیه ببرد چون من سرباز ولایتم و اگر چپ و راست می توانست مفید باشد پس چرا ما هنوز اینقدر محرومیت داریم.
وی در ادامه افزود : آرزو دارم یکبار بعنوان مثال سه نفر از اصلاح طلبان و سه نفر از اصول گرایان شهر چرام با هم بیایند و از من پیگیری مطالبات شهر خود را بکنند و بگویند چرا این معدن فسفات چرام پیگیری نمی شود.
هاشمی‌پور با تأکید بر اینکه حرف، شعار و سخنرانی تنها به درد مردم نمی‌خورد و مردم عمل می‌خواهند، خاطرنشان کرد: ریشه تمام معضلات و مشکلات و ناهنجاری‌ها و بدبختی‌هایی که در منطقه ما وجود دارد، بیکاری است
شهردار سابق دهدشت با اشاره به اینکه امروز کشور و نظام ما نیاز به تدبیر و درایت دارد، اظهار کرد: شجاعت، تدبیر، تخصص و فن نیاز هست تا بتوان مشکلات اساسی کشور را رفع کرد.

وی، افزود: مجلس شورای اسلامی باید به فکر مسائل اساسی کشور باشد و بر اساس دین اسلام و قوانین شرعی سمت و سو پیدا کند.
هاشمی‌پور با بیان اینکه بنده نقشه راه خود را در این مدت کوتاه آماده کرده‌ام و بر این باور هستم بدون نقشه مهندسی نمی‌شود به هدف رسید، گفت: جاده طسوج و مرکبات آن برای من آشنا هستند، در آنجا زندگی کرده‌ام، منطقه چاسخار و باغچه سادات را خوب می‌شناسم، معدن فسفات چرام را شناخت دارم و در جهت رفع مشکلات آنان تلاش خواهم کرد.
عدل هاشمی پور گفت:دوستی گفت که ما به شما فرصت می دهیم تا بتوانید کارهای بزرگ را انجام دهید اما من می گویم برای انجام کارهای بزرگ و عام المنفعه به من مهلت ندهید،پی گیری کنید،مجدانه پیگیری کنید و وحدت و همدلی را بین خودتون حاکم کنید.اما یه انتظاری از شما دارم .سعی کنید کارهای شخصی را کمی تعدیل کنید اما برای کارهای بزرگ به من فرصت ندهید.
این نماینده مجلس گفت: تشکر ویژه از رسانه ها که فضای انتخابات را رقابتی نمود دارم و از این عزیزان می خواهم در کنار ما باشند و یاری مان دهند.
وی با بیان اینکه روزانه یک هزار و ۲۰۰ بار باید پاسخگوی تماس های تلفنی موکلانم  باشم ، ادامه داد: واقعا توان پاسخگویی به این تعداد را ندارم و از شما ملت می خواهیم که به نمایندگان ما در حوزه انتخابیه مراجعه کنند.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: تلفن ها اجازه برگزاری جلسات و مثمرثمر بودن این جلسات را از ما می گیرد و من از الان شرمنده ام اگر گاها پاسخ نمی دهم.
هاشمی پور با بیان اینکه کشور پول دارد و این که در کشور پول نیست صحبت دشمنان ما است ، افزود: باید برای آوردن پول به منطقه کانال زد و از بخش های مختلف بهره های لازم را برد.
وی افزود: مدیران آینده در کهگیلویه بزرگ باید پاشنه کفشهای خود را بالا بکشند و در کنار ما باشند و برای رفع مشکلات منطقه کوتاهی نکنند.

دانلود فایل صوتی

منتشر شده در :2016/03/19 - 07:03|شناسه خبر: 25298 771 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه