امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۵۰:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

غلامرضا تاجگردون

مجلس و دولت برنامه های اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنند

تاج گردون : امیدواریم مجلس و دولت بتوانند برنامه های اقتصاد مقاومتی را که در سنوات گذشته تدوین شده فارغ از هرگونه شعار، اجرایی کنند.

راه ملت: غلامرضا تاج گردون در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ در خصوص نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» افزود: این نامگذاری ، بعد از ابلاغ سیاستهای مقاومتی و همچنین تدوین راهکارهایی است که در یکی دو سال گذشته طراحی و تدوین شده و در واقع اتمام حجتی است برای پایان دادن به شعارها و همایش های اقتصاد مقاومتی که نشان می دهد نباید این موضوع بیش از این در قالب شعار مطرح شود.
نماینده مردم گچساران و باشت اضافه کرد:‌ با توجه به اینکه برنامه های تدوین شده و شرایط کشور نیز به خصوص در دوران پس از تحریم، شرایط خاصی است ما نباید دوباره در تله خاصی قرار گرفته و سبب شویم که اقتصاد ما به انحراف کشیده شود.
تاج گردون در ادامه با بیان اینکه باید اجرای برنامه های تدوین شده را به صورت عملی در دستور کار قرار دهیم ، اظهار داشت: فرصت مناسبی است زیرا هم شرایط اقتصادی کشور طلب می کند که فعالیت جدی صورت بگیرد و هم اینکه در شرایط پس از تحریم قرار داریم و باید با ظرافت بیشتری به بحث اقتصاد مقاومتی توجه کنیم.
رئیس کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس در ادامه در خصوص اقدامات و برنامه‌های پیش روی مجلس دهم برای تحقق این شعار گفت: بیشترین کار باید از جانب دولت صورت گیرد زیرا مجلس اقدامات لازم را به صورت قانون در اختیار دولت قرار داده است و البته باید مراقب باشند که خود را با قوانینی که مجددا تصویب می کنند به خصوص قوانین مربوط به تدوین برنامه ششم و بودجه های سنواتی ، تخریب نکنند.
تاج گردون با بیان اینکه نباید اجازه دهیم سیاستهای کلی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است در قوانین ما خدشه‌‌دار شود، افزود: خوشبختانه مجلس کار خود را انجام داده و در اختیار دولت قرار داده است.
وی اضافه کرد: مجلس دهم نیز باید در تدوین برنامه ششم، صیانت از حقوق مردم و همچنین پیشبرد اقتصاد مقاومتی اقدامات لازم را انجام دهد.
تاج گردون با اشاره به لزوم همکاری دولت و مجلس برای تحقق شعار سال تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم این برنامه‌ها را هرچه بهتر عملیاتی کنیم و در این زمینه مجلس نیز با توجه به توان خود و همانطور که تاکنون کمک حال دولت بوده است، از این پس نیز با همراهی دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش خواهد کرد.

منتشر شده در :2016/03/22 - 02:03|شناسه خبر: 25387 580 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه