امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۱۹:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مصدوم شدن ۲۳۰ نفر در تصادفات نوروزی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: سوانح رانندگی تعطیلات نوروزی امسال در استان ۲۳۰ مصدوم بر جای گذاشت.

راه ملت: به نقل از ایسنا، جلال پوران فرد افزود: از ۲۶ اسفندماه ۹۴ تا صبح جمعه، ششم فروردین ماه امسال ۱۵۸ فقره حادثه رانندگی در راه‌های مواصلاتی استان رخ داد که خوشبختانه این حوادث فوتی نداشته‌اند.

وی بیان کرد: از این تعداد حوادث ۶۹ مورد جاده‌ای و ۸۹ مورد حادثه شهری بوده است. مصدومان این حوادث در کمترین مدت زمان ممکن به بیمارستان‌ها اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به بارندگی های اخیر، کاهش دمای هوا و سرد شدن هوا خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی درباره مسمومیت با گاز منواکسید کربن مراقب باشند و از وسایل گرمایشی غیرمجاز همچون منقل و پیک نیک در محل اسکان خود و چادر استفاده نکنند. در مجموع تعطیلات نوروزی سال گذشته ۶۳ نفر در استان دچار مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن شدند و امسال در روز پنجشنبه، پنجم فروردین ماه، مسمومیت ۴ نفر در یاسوج گزارش شده است.

وی ادامه داد: در ایام نوروز ۳۵ پایگاه امداد جاده‌ای و شهری با ۲۷۰ نفر امدادگر در استان در حال خدمات رسانی به مسافران نوروزی است که از این تعداد ۲۳ پایگاه جاده‌ای و ۱۲ پایگاه شهری هستند. در مجموع از ابتدای طرح نوروزی امسال تاکنون بیش از ۴۴۷ مورد ماموریت داشته‌ایم که از این تعداد ۱۵۸ مورد تصادفات جاده‌ای و مابقی غیر تصادفی بوده‌اند.

پورانفرد اضافه کرد: طی ایام تعطیلات نوروزی در صورت نیاز از اورژانس هوایی استان فارس استفاده خواهیم کرد.

منتشر شده در :2016/03/25 - 10:03|شناسه خبر: 25449 706 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه