امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۰۴:۴۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حجت‌الاسلام بزرگواری

مسئولان نباید با دادن وعده‌های توخالی توقعات مردم را بالا ببرند/ اجازه برداشت حتی یک قطره آب از رودخانه مارون را نداریم

وی خاطرنشان کرد: وجود رودخانه بزرگ مارون در کنار شهرستان لنده یک فرصت بزرگ برای توسعه صنعت گردشگری و کشاورزی بوده ولی متأسفانه ما اجازه برداشت حتی یک قطره آب از این رودخانه را نداریم

راه ملت: حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در دومین همایش توسعه شهرستان لنده با اشاره به راه‌ها و ابعاد توسعه این شهرستان گفت: اولین گام توسعه در لنده با ارتقاء سطح سیاسی از بخش به شهرستان در دولت دهم برداشته شده است.

وی افزود: امروز شهرستان لنده هم‌ردیف شهرستان‌های گچساران و بویراحمد و کهگیلویه و … دیده می‌شود ولی این به تنهایی یدک کشیدن نام شهرستان نباید باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه‌های توسعه شهرستان لنده گفت: خروج از بن‌بست و توسعه راه‌های شهرستان و ارتباط آن با شهرستان‌ها و استان‌های همجوار علاوه بر توسعه شهری به رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار نیز کمک خواهد کرد.

بزرگواری یادآور شد: البته نباید فراموش کرد که زیرساخت‌های توسعه باید با جدیت فراهم و فرهنگ توسعه و پیشرفت نیز در میان مردم نهادینه شود تا بتوانیم به آنچه شایسته این شهرستان است برسیم.

وی خاطرنشان کرد: وجود رودخانه بزرگ مارون در کنار شهرستان لنده یک فرصت بزرگ برای توسعه صنعت گردشگری و کشاورزی بوده ولی متأسفانه ما اجازه برداشت حتی یک قطره آب از این رودخانه را نداریم.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس گفت: شهرستان‌ پائین دست لنده (بهبهان) با استفاده از سد و آب رودخانه مارون آباد شده و دشت‌های لنده دچار تشنگی مفرط شده‌اند و برای توسعه نیازمند مدیریت صحیح منابع آب در این شهرستان هستند.

بزرگواری در ادامه افزود: ایجاد پارک‌های ساحلی حق مسلم مردم شهرستان لنده است و باید این مهم مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی در ادامه به صحبت‌های برخی مسئولان و دادن وعده‌های توخالی به مردم اشاره کرد و گفت: مسئولان نباید با دادن وعده‌های توخالی توقعات مردم را بالا ببرند بلکه باید واقعیت‌‌هایی همچون کمبود اعتبارات و یا عدم تخصیص اعتبارات را به مردم گزارش دهند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس یادآور شد: در سال ۹۴ تنها ۳۰ درصد اعتبارات تملک و دارایی این شهرستان اختصاص یافته و اعتبارات ماده ۱۸۰ اصلاً پرداخت نشده لذا ما باید واقعیت‌ها را ببینیم و برای آینده برنامه‌ریزی کنیم.

حجت‌الاسلام بزرگواری در ادامه به شعار سال اشاره کرد و افزود: چرا به سخنان و رهنمودهای رهبری گوش نمی‌دهیم و آنطور که باید در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی که از مهمترین راه‌های توسعه است حرکت نمی‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هنوز گشایشی از برجام نصیب ملت ایران نشده، دشمنان ما می خواهند از برجام به نفع خود استفاده کنند و توان و ظرفیت کشور را به سمت خاموشی و رکود هدایت کنند.

این نماینده مجلس افزود: آنها می‌خواهند سپاهی که به فرموده امام خمینی (ره) اگر نبود کشور هم نبود وجود نداشته باشد و برای آزمایش موشک‌ها و توان دفاعی محتاج آنها باشیم.

وی یادآور شد: اگر توان دفاعی ما ذره‌ای خلل در آن ایجاد شود امنیتی که امروز شاهد آن هستیم دیگر وجود نخواهد داشت.

منبع: عصر دنا

منتشر شده در :2016/03/28 - 02:03|شناسه خبر: 25735 871 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه