امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۴۹:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد:

گچساران رکورددار اسکان نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان گچساران رکورددار اسکان نوروزی در استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

راه ملت: به نقل از فارس، محمود باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به ارائه خدمات مطلوب ستاد سفرهای نوروزی استان به مسافران گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون یک میلیون و ۱۱۶ هزار و ۳۶۹ مسافر در استان اسکان داده شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه گچساران رکورددار اسکان نوروزی گردشگران در تعطیلات نوروزی شد، بیان کرد: آمار اسکان مسافران نوروزی در روز ۱۳ فروردین ۵۰ هزار و ۱۵۳ نفر بوده که ۲۲ هزار و ۴۶۴ نفر در شهرستان گچساران اسکان داده شدند.

وی با اشاره به ظرفیت و قابلیت‌های طبیعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی ۲۹۵ هزار و ۲۶۰ نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، زیارتی و طبیعی استان بازدید کردند که منطقه شلال‌دان باشت، حرم مطهر بی‌بی حکیمه (س) گچساران و طبیعت منطقه سرفاریاب گردشگرپذیرترین مناطق استان در ایام تعطیلات نوروزی بودند.

این مسئول اضافه کرد: ۴۰ هزار نفر از منطقه گردشگری تفریحی شلال‌دان باشت، ۳۰ هزار نفر از حرم مطهر بی‌بی حکیمه (س) و ۲۵ هزار نفر از طبیعت منطقه سرفاریات دیدن کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مسافران نوروزی استان در یک هزار و ۷۰۸ کلاس درس، ۴۵ خانه مسافر، ۱۱ هتل با ۶۴۰ تخت، میهمانسراها و کمپینگ‌های اقامتی موقت اسکان داده شدند.

باقری با اشاره به افزایش چشم‌گیر تعداد مسافران نوروزی در تعطیلات نوروز ۹۵ افزود: وجود ۲۸۰ تفرج‌گاه، ۳۰۰ بقعه متبرکه و ۷۵۰ اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی موجب شده کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مکان مناسبی با آب و هوای بکر هر ساله پذیرای گردشگران زیادی از سراسر کشور باشد.

وی گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در تعطیلات نوروزی خدمات لازم را به مسافران نوروزی ارائه کردند و عملکرد ستاد خدمات سفر استان رضایت‌بخش و قابل قبول است.

 

منتشر شده در :2016/04/02 - 05:04|شناسه خبر: 25850 697 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه