امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۱۲:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

عده ای قصد جدایی بزرگان اصلاحات از رهبری را دارند

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: کسانی که دغدغه جدایی بزرگان اصلاحات را از رهبری دارند، بدانند آرمان بزرگان اصلاح طلبی ایران این است که این شخصیت وارسته در اوج و عظمت خودش باید کشور ما را رهبری و مدیریت کند.

راه ملت: محمدصادق خرازی عصر یکشنبه در همایش اصلاح طلبان آذربایجان شرقی در تبریز افزود: این بینش در درون اصلاح طلبان وجود دارد که با صبر، سکوت و ایمان و عقیده از همه فضیلت های سرزمین خودشان دفاع کنند.
وی گفت: شخصیت های استثنایی تاریخ انقلاب ما در درون اصلاحات در تکاپو و تلاش هستند تا محبت و دوستی میان مردم گسترش پیدا کند.
وی با اشاره به این که باید به آینده این سرزمین بنگریم و در مسئولیت تاریخی خودمان مسامحه نکنیم، افزود: پیام همه دوستان ما این است که به کوری چشم کسانی که در ظاهر و باطن به گونه دیگری هستند و با وجود بی مهری ها با همه ظرفیت، پای انقلاب، نظام و رهبری خواهیم ایستاد.
وی گفت: در مقابل مردم قهرمان آذربایجان همیشه باید با ادب ایستاد، سلام بر مردان بزرگی که در تحقق انقلاب اسلامی در ایران بالاترین نقش را داشتند.
خرازی افزود :سلام بر باکری ها، سلام بر همه مجاهدان پرفضیلت دوران های سخت این سرزمین و سلام بر مردان بزرگواری که در دفاع مقدس بیشترین حماسه ها را خلق کردند.
وی گفت: اگر به اقتدار ایران می نگریم و به آینده فرزندانمان می اندیشیم باید هرکدام از ما رسانه ای شویم و مردم را پای صندوق های رای بیاوریم.
منتخب مردم تهران در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی هم گفت: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ شمسی تکرار به یاد ماندنی هفتم اسفند ۱۳۹۴ شمسی خواهد بود و مردم با انتخاب های هوشمندانه ، مجلسی شایسته آرمان های انقلاب فراهم خواهند کرد.
محمود صادقی افزود: اگر هر یک از قوای سه گانه به نقش خود به درستی عمل کند، می توان حکومتی در خور مردم داشت و در این میان مجلس نقش مهم و تعیین کننده در قانون گذاری و نظارت دارد./ایرنا

منتشر شده در :2016/04/25 - 12:04|شناسه خبر: 26471 693 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه