امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۵۹:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

استاندار کهگیلویه وبویراحمد درگذشت برادر غلامرضا تاجگردون را تسلیت گفت

این ماتم جانگداز را به جنابعالی و خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض نموده و برایتان صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و حشر با صالحات طلب می کنم

راه ملت: به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید موسی خادمی، استاندار با صدور پیامی درگذشت برادر غلامرضا تاجگردون، نماینده شهرستان های گچساران و باشت و همچنین رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است.

انالله و انا الیه راجعون

برادر فرهیخته جناب آقای دکتر تاجگردون

نماینده محترم مردم شریف شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی

و هر از گاه در مرور زمان و در گذر بی ‌صدای ثانیه های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می ‌دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید.

مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند و این، بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در فراخنای بی کران هستی و یگانه راز بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست.

درگذشت برادر مکرم و معززتان چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می ‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره ‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

این ماتم جانگداز را به جنابعالی و خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض نموده و برایتان صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و حشر با صالحات طلب می کنم.

شایان ذکر است، محمدناصر تاجگردون، برادر غلامرضا تاجگردون که مدتی دچار عارضه قلبی و کلیوی بود، صبح امروز دارفانی را وداع گفت.

طبق اعلام خانواده تاجگردون زمان تشییع و خاکسپاری آن مرحوم، روز سه شنبه، هفتم اردیبهشت ماه در بهشت زهرا (سلام الله علیها) گچساران خواهد بود.

منتشر شده در :2016/04/25 - 05:04|شناسه خبر: 26494 962 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه