امروز :جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۳۸:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

جولان ابتذال در اماکن گردشگری سی سخت

ورود گردشگر نماهایی که تا کمی دور و بر خود را خلوت می بینند حیا و حجب را کنار میگذارند به تهدیدی جدی برای مناطق گردشگری سی سخت تبدیل شده اند.

راه ملت: کافی است با گذری به مناطق گردشگری شهرستان دنا و بخصوص شهر سی سخت هجوم فرهنگ مبتذل و برهنگی فرهنگی را مشاهده کرد.

مناطق گردشگر پذیر سی سخت به لحاظ مختلف طی چند سال اخیر مورد توجه ویژه مسافران و گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است،گرمای طاقت فرسای مناطق جنوبی کشور و طبیعت بکر دنا موجب شده تا سالیانه ده ها هزار مسافر به این شهرستان سفر کنند.

هجوم فرهنگهای مختلف و عمدتا غرب زده که در قالبهای مختلف نمایان شده موجب شده تا مناطق گردشگری سی سخت، به عنوان قطب گردشگری استان کهگیلویه و بویر احمد به جولانگاهی امن برای بی حیای تبدیل شود.

این  در حالی است که زنگ خطر غارت فرهنگی و اجتماعی شهرستان دنا و با مرکزیت شهر سی سخت با قدمتی فرهنگی به از سالیان گذشته برای مسئولان استانی و شهرستانی به صدا در آمده و بحث و بررسی بر سر این موضوع تا جایی پیش رفته که در جلسات مختلف فرهنگی شهرستان تصمیمات فرهنگی و بازدارنده در این باره گرفته شده است ،با نگاه به وضعیت موجود به خوبی میتوان ضعف متولیان و تصمیم گیرندگان این حوزه را شاهد بود.

از کشف حجاب گرفته تا رفتارهای خلاف شئون اسلامی در فضاهای عمومی همه و همه رهاورد بی توجهی یا سردرگمی های متولیان فرهنگی است که با بی توجهی محض به این مسئله و دست روی دست گذاشتن ها در انتظار غارت فرهنگی دیار علم ،فرهنگ و ادب نشسته اند.

با نگاهی به جو حاکم بر اماکن گردشگری دنا به نظر می رسد قبل از هر چیز و یا هر کس مسئولانی که با اهمال کاری خود شاهد بی بند و باری ها هستند ،خون ۱۲۲ شهید شهرستان را پایمال میکنند و بعد از آن افرادی که قصد از بین بردن ارزشها و هنجار های فکری و فرهنگی و اجتماعی را دارند.

منتشر شده در :2016/05/04 - 09:05|شناسه خبر: 26805 914 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه