امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۲۴:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج عنوان کرد

کاهش مرگ و میر کودکان در بیمارستان امام سجادع یاسوج

رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج گفت: اکنون میانگین مرگ و میر کودکان در بیمارستان امام سجاد(ع) نسبت به میانگین کشوری بسیار کمتر است

راه ملت: فرزاد وفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به خدماتی که در بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج به مردم ارائه می‌شود، اظهار کرد: در طرح تحول سلامت تاکنون اقدامات خوبی در این بیمارستان انجام شده است.

رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج گفت: در این بیمارستان بخش‌های مختلف به بیماران سرویس‌دهی می‌کنند که یکی از آن‌ها بخش زایمان است.

وی با بیان اینکه در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج سالانه بیش از ۷ هزار زایمان طبیعی انجام می‌شود، تصریح کرد: همچنین به جز این آمار، زایمان‌های به صورت سزارین نیز در بیمارستان صورت می‌گیرد که نشان‌دهنده حجم بالایی از زایمان در بیمارستان است.

وی یکی از دستاوردهای بیمارستان را در خصوص کاهش مرگ و میر کودکان دانست و گفت: اکنون میانگین مرگ و میر کودکان در بیمارستان امام سجاد(ع) نسبت به میانگین کشوری بسیار کمتر است.

وفایی تصریح کرد: در گذشته میزان این نوع مرگ و میر در بیمارستان از هزار کودک تعداد ۱۸ مورد بود که اکنون به ۱۱ مورد تقلیل یافته در حالی که میزان مرگ و میر کودکان در کشور از هزار مورد، ۱۵ مورد است.

وی افزایش تعداد بخش‌های بیمارستانی در بیمارستان امام سجاد(ع) را از ۱۲ به ۱۷ بخش یکی دیگر از مهم‌ترین دستاوردهای حوزه درمان در این بیمارستان ذکر کرد و گفت: افزوده شدن برخی از بخش‌های فوق تخصصی مهمترین دستاورد در این حوزه به شمار می‌رود که شامل بخش‌های جراحی فوق تخصص پلاستیک و همچنین جراحی فوق تخصص فک و صورت است.

 

منتشر شده در :2016/05/06 - 08:05|شناسه خبر: 26849 655 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه