امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۱۴:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

مقام اول شورای هماهنگی مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در بین استان‌های برتر کشور

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مقام اول شورای هماهنگی مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در میان استان‌های برخوردار و برتر کشور خبر داد.

راه ملت:پژمان نیک‌اقبالی عصر امروز در حاشیه افتتاح پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز در یاسوج در جمع خبرنگاران به موفقیت استان کهگیلویه و بویراحمد در میان ۶ استان کشور در کارگاه آموزشی و رقابت شوراهای مدیریت بحران اشاره کرد.

وی ادامه داد: استان‌های بزرگ اصفهان، فارس، بوشهر، هرمزگان و خوزستان به همراه کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: این برنامه طی چهار روز در شیراز برگزار شد که در آن ضمن ارائه برنامه‌ریزی برای مدیریت بحران، تمام جوانب اداره یک بحران از پیش‌بینی در حین بحران گرفته تا پس از بحران را به معرض مسابقه و تبادل افکار گذاشتند.

این مسؤول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود ۳۰ استاد دانشگاه بر این کارگاه‌ها نظارت داشتند که در آن مسؤولان استان باید دستاوردهای خود را از نظر تصویری و اجرایی به معرض نمایش می‌گذاشتند بعد از چهار روز جلسات مستمر از ۶ صبح تا ۱۱ شب، استان ما در بین این ۶ استان مقام اول را به خود اختصاص داد.

نیک‌اقبالی متذکر شد: این برنامه در ۵ منطقه در کل کشور برگزار می‌شد که ما در بین استان‌های برخوردار مقام اول را در شورای هماهنگی مدیریت بحران این ۵ استان به دست آوردیم.

وی در پاسخ به این سئوال که در بین دستگاه‌های اجرایی استان کار کدام یک در این شورا چشمگیرتر بود، اظهار کرد: این برنامه به صورت گروهی بود و همه دستگاه‌های استان برنامه‌های به هم پیوسته داشتند برای مثال منابع طبیعی و محیط زیست و سایر دستگاه‌ها اقدامات هماهنگی داشتند.

 

منتشر شده در :2016/05/13 - 07:05|شناسه خبر: 27082 669 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه