امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۲۰:۲۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مظلومیت شورای اسلامی استان از زبان رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد!

در همه استان‌های کشور امکانات مورد نیاز شوراهای اسلامی استان از جمله خودرو و فضای ساختمان در اختیار آنها گذاشته می‌شود اما در استان کهگیلویه و بویراحمد چنین رویکردی وجود ندارد

راه ملت: البرز محمدخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به وظایف شوراهای اسلامی استان‌ها اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه شورای اسلامی استان نظارت بر کار و فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

وی گفت: شورای اسلامی استان همچنین به برخی اختلافات میان شوراها و شهرداری‌ها رسیدگی می‌کند.

رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مشکلاتی که شورای اسلامی این استان با آن روبرو بوده را بی‌تفاوتی مسؤولان نسبت به جایگاه شوراها دانست.

وی گفت: در همه جای کشور بنا به اهمیتی که شورای استان دارد و می‌تواند نظارت بر کار شوراهای اسلامی شهر و روستا داشته باشد مورد توجه جدی مسؤولان استانی است اما در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون چنین چیزی را مشاهده و احساس نکرده‌ایم.

این مسؤول گفت: در همه استان‌های کشور امکانات مورد نیاز شوراهای اسلامی استان از جمله خودرو و فضای ساختمان در اختیار آنها گذاشته می‌شود اما در استان کهگیلویه و بویراحمد چنین رویکردی وجود ندارد.

محمدخانی با بیان اینکه برای توسعه استان باید جایگاه‌ها را تقویت کنیم تصریح کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداری‌ها نقش مهمی در ایجاد فضای مناسب در رفاه حال مردم دارند لذا باید مسؤولان برای تقویت فعالیت‌ها و خدمات به مردم در شهرها و روستاها مشکلات شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین شورای اسلامی استان را برطرف کنند.

 

منتشر شده در :2016/05/20 - 10:05|شناسه خبر: 27281 529 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه