امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۱۴:۲۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فتوای عجیب عدل هاشمی در همایش توسعه پایدار چرام:

هرکسی بگوید کشور ایران فقیر بوده و پول ندارد کفر گفته است!

منتخب مردم چرام در مجلس دهم گفت: طی جلساتی که با مسؤولان صنعت و معدن و تجارت استان داشتیم مقرر شده که پیمانکار قبلی خلع ید شود و کار به سازمان اقتصادی کوثر واگذار شود.

راه ملت: عدل هاشمی‌پور، شامگاه شنبه در همایش توسعه پایدار شهرستان چرام با بیان اینکه راه خارج شدن از بن‌بست، کنار گذاشتن چپ و راست است، اظهار کرد: برای ساختن چرام و کهگیلویه بزرگ باید دست به دست همدیگر داده و جناح‌های چپ و راست را کنار گذاشته و فقط با روحیه انقلابی، رفتار و عمل کنیم.

منتخب مردم کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد و با بیان اینکه هرکسی بگوید کشور ایران فقیر بوده و پول ندارد کفر گفته است، ابراز کرد: این همه بزرگراه و آزادراه ساخته می‌شود، اما پول فقط برای ما نیست، در این راستا باید پیگیری مجدانه باشد، مدیر باید مانند چشمه بجوشد و پیگیری کند تا پول بیاورد.

وی با متذکر شدن این مطلب که این همه آزاد راه و و اتوبان در کشور ساخته می‌شود اما ۳۶کیلومتر از جاده پاتاوه ما هنوز مانده است، خاطرنشان کرد: ۲۵ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی ما از بی‌آبی با مشکل مواجه بوده و باید طلسم بی‌آبی را بشکنیم.

هاشمی‌پور با تاکید بر این مطلب که برای پیشبرد چنین مسائلی، ایجاد کارگاه‌های آموزشی در شهرستان‌ها و شهرهای مختلف تاثیرگذار است، گفت: چرام ظرفیت معدن فسفات را دارا بوده و طی چندین جلسه‌ای که با چند مؤسسه اقتصادی داخلی همچون مؤسسه اقتصادی کوثر گذاشته شده، نتیجه آن تقاضای سرمایه‌گذاری توسط چنین مؤسسه‌هایی بوده که قرار است از مرکز استان تکلیف این معدن مشخص شود.

وی با بیان اینکه مردم امروز به جای حرف علمی قشنگ، عمل می‌خواهند، متذکر شد: باید هرچه سریعتر تکلیف معدن فسفات چرام مشخص شود، این پذیرفته نیست که هر روزی یکی از مسؤولان مصاحبه کند و به بهانه‌های ناچیز بودن عیار پایین این معدن کار را رها کند.

نماینده منتخب مردم در مجلس دهم، اضافه کرد: طی جلساتی که با مسؤولان صنعت و معدن و تجارت استان داشتیم مقرر شده که پیمانکار قبلی خلع ید شود و کار به سازمان اقتصادی کوثر واگذار شود، زیرا آنها برخلاف حرف‌ها و مصاحبه‌های صورت گرفته عاشق کار بر روی معدن فسفات چرام هستند.

منتخب مردم کهگیلویه در مجلس دهم در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه عشق و علاقه زیادی به سیاست ندارم و از سیاست خسته‌ شده‌ام، تصریح کرد: برای جوانان و مبارزه با بیکاری آمده‌ام، ظرف ۶ ماه، ۴۴ هزار نامه در تهران ثبت کرده‌ام که از این تعداد ۱۶ هزار نفر مشکل معیشتی دارند و مابقی همه بیکار هستند.

وی با بیان اینکه من حاشیه‌دار نیستم و هیچ جناحی نمی‌تواند برای من حاشیه درست کند، ابراز کرد: به عنوان سرباز انقلاب از همه افراد حقوقی و غیرحقوقی دست یاری می‌خواهم تا وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهم.

هاشمی‌پور با ابراز تاسف از اینکه جامعه‌ای که وضعیتش این است چپ و راست را می‌خواهد چکار کند به مشکل بی‌آبی در چرام و کهگیلویه اشاره داشت و ضمن تقدیر ویژه از مهندس جهانگیر حبیبی مشاور وزیر نیرو و از فرزندان چرام، گفت: از دوست عزیزمان می‌خواهیم همانطور که تاکنون برای استان تلاش کردند، دلشان برای این مردم بسوزد چرا که ۲۵هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی چرام و کهگیلویه بلا استفاده مانده است.

منبع:فارس

 

منتشر شده در :2016/05/22 - 11:05|شناسه خبر: 27352 1017 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه