امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۱۷:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دزد احمق چک سرقتی را برگشت زد!

جوان ۲۷ ساله ای که چک سرقتی مالباخته رابرگشت زده بود، دستگیرشد.

راه ملت: رییس پلیس مشهد دقایقی قبل به رکنا گفت: درپی گزارش سرقت های سریالی وسایل خودرو درجنوب مشهد، تحقیقات پلیسی آغاز شد.
سرهنگ محمد بوستانی افزود: تیم دایره آگاهی کلانتری طرق مشهد در این ماموریت ضربتی عامل اصلی این سرقت های شبانه را چهره نگاری وشناسایی کردند.
وی افزود: درحالی که پلیس در تعقیب متهم بود، جوان ۲۷ساله ای با مراجعه به بانک ملت شعبه خواجه ربیع مشهد یک برگ چک سرقتی که به طرز ماهرانه ای جعل و در وجه خودش صادر کرده بود، دخواست وصول چک را کرد.

کارمند بانک وقتی متوجه سرقتی بودن چک شد به این جوان گفت که در حساب مشتری موجودی نیست.جوانی که چک را داده بود در کمال خونسردی از کارمند بانک خواست تا چک را برگشت بزند.

متهم که محسن نام داد از همان بانک تحت تعقیب قرار گرفت و در عملیات غافلگیرانه ماموران کلانتری طرق درحالی که سوار برموتورسیکلت در شهرک عسکریه مشهد در حرکت بود دستگیر شد.
این متهم که دوفقره سابقه کیفری دا رد وبه شیشه معتاد است از سوی چهار شاکی که وسایل ومدارک بانکی شان در خودرو به سرقت رفته بودگف شناسایی شد.
سرهنگ محمدبوستانی گفت: تحقیقات برای کشف سرقت های دیگر این سارق متوهم شیشه ای ادامه دا د.
وی از شهروندان خواست کیف دستی، مدارک ، گوشی تلفن و رایانه های کیفی خود را داخل خودرو رها نکنند و سعی کنند  خودروهای خود را در پارکینگ های مجاز پارک کنند.

منتشر شده در :2016/05/24 - 07:05|شناسه خبر: 27442 715 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه