امروز :سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۱۰:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نامه ای به نماینده کهگیلویه بزرگ

آقای هاشمی لطفا از اینجا شروع کنید

می خواهم تمام تلاشتان را بکنید تا یا این هزینه وصول شود و امکان ساخت جاده فراهم شود که مردم این منطقه از حداقل امکانات زندگی بهره مند شود یا هم اگر امکان همچین کاری هم اکنون موجود نمی باشد شما به عنوان نماینده این مردم و چراغ امید مردمی مظلوم که همیشه مورد ظلم واقع شده اند حداقل شرایطی فراهم نمایید تا آبی سالم و بهداشتی در اختیار مردم مناطق مظلوم دیشموک قرار گیرد.

راه ملت، مهندس ایمان برومند زاده:

بدون شک یکی از مقوله های ابتدای و اولیه جهت پیشرفت هر اجتماعی وجود انسان های سالم می باشد که وجود همچنین انسان هایی بدون شک در هیچ جامعه ای بدون در نظر گرفتن بهداشت به عنوان اصل اولیه ی زندگی بوجود نخواهند آمد و قطعا جامعه ای که در موضوع بهداشت سستی و تنبلی به خرج دهد نسلی را تربیت خواهد کرد که جز هزینه های سرسام آور پزشکی هیچ سود و منفعتی برای اجتماع نخواهند داشت.

همه می دانیم نبود بهداشت و به دنبال آن شیوع بیماری های فراوان راحت ترین راه برای ازبین بردن و نابود کردن مغزهای متفکر و کودکان آینده دار در هر منطقه ای می باشد که بهداشت و سلامت در آن رعایت نمی شود !

صبح امروز گزارشی خواندنی و البته ناراحت کنند از خواهر و همکار گرامی سیده زهرا موسوی خواندم که واقعا لحظه ای به وجود عدالت و انسانیت در این عصر مدرنیته شک کردم، در این گزارش که با نام “اوج محرومیت در دیشموک/ مردمی که آب آلوده می نوشند! + تصاویر” در راه ملت منتشر شده است گوشه های کوچکی از مظلومیت مردم ساده دل دیشموک به تصویر کشیده شده است.

در این گزارش آمده است که مردم یکی از مناطق دیشموک یعنی دور دست ترین منطقه ی کهگیلویه از آبی استفاده می کنند که مسئولان بهداشتی آن آب را آلوده و برای سلامتی خطرناک می دانند. در همین باره رئیس مرکز بهداشت بخش دیشموک، گفت: این آب از چند مسیر می‌گذرد و غیرقابل شرب است.

که این سخن رئیس مرکز بهداشت دیشموک گویا به مذاق بعضی ها خوش نیامد و از ایشان در فرمانداری کهگیلویه شکایت کردند! که سخن ایشان درست نمی باشد و این آب مشکلی نداره!

اما چه می شود کرد شاید مردم این منطقه دیگر چاره ای ندارند، تصورش را بکنید فرزندان خودتان باشند و آبی که آلوده باشد آیا باز هم سکوت اختیار می کنید؟ آیا از کسی که حقیقت را بازگو می کند شکایت می کنید؟؟؟؟؟؟

هر کاری هزینه ای دارد، و هزینه ای اولیه جهت حداقل امکانات زندگی برای حدود ۳۲۰ خانوار این مناطق ساخت جاده می باشد که به گفته ی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کهگیلویه اتصال این جاده حدود ۳ میلیارد تومان هزینه دربرخواهد داشت.

البته اگر خودمان را جای آنهایی بگذاریم که به علت محرومیت و نوشیدن حیاتی ترین مایع حیات به مرگ تدریجی خواهند مرد انصافمان حکم میکند که بگویم سه میلیارد تومان که هیچ تمام دنیا ارزش آن را ندارد که ما بخاطر بی عرضگی برخی مسئولین بیمار شویم و احیاننا به مرگی تدریجی و زود هنگام دچار شویم.

هر عقل سلیمی و انسان منصفی با شنیدن این حرف تمام تلاشش را خواهد کرد که جان ده ها انسان را نجات دهد، بسا که جان یک انسان را نجات دادن خود برتر از هزاران بهشت است.

حال سخنم با شماست آقای هاشمی، شما حالا نماینده این مردم هستید از منی که به شما رای نداده ام تا آنان که در برگه ی رای نام شما را نوشته اند.

شاید اهداف و پروژه های خاص خود را داشته باشید از پتروشیمی دهدشت تا طرح فسفات چرام و لنده و بهمئی و تمام طرح های ناتمام و حتی ایده های نو برای مردم مظلوم اما قانع کهگیلویه بزرگ.

اما آقای هاشمی همانظور که گفتم بهداشت اولین اصل برای پیشرفت جامعه می باشد و بدون شک جامعه ی بیمار هیچگونه پیشرفت که نخواهد داشت هیچ حتی پسرفت خواهد کرد!

بیایید برای شروع از آن انتها شروع کنید! شاید آن انتهای شهرستان ابتدای خدمت به خلق شود….

می خواهم تمام تلاشتان را بکنید تا یا این هزینه وصول شود و امکان ساخت جاده فراهم شود که مردم این منطقه از حداقل امکانات زندگی بهره مند شود یا هم اگر امکان همچین کاری هم اکنون موجود نمی باشد شما به عنوان نماینده این مردم و چراغ امید مردمی مظلوم که همیشه مورد ظلم واقع شده اند حداقل شرایطی فراهم نمایید تا آبی سالم و بهداشتی در اختیار مردم مناطق مظلوم دیشموک قرار گیرد.

به امید روزی که خبر اتصال آن جاده را و حل مشکلات بهداشتی آن منطقه و پیشرفت تمام نقاط شهرستان و استان را بشنویم….

باشد که مورد لطف خداوند قرار گیریم…

منتشر شده در :2016/05/30 - 10:05|شناسه خبر: 27685 495 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه