امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۵۹:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

استاندار کهگلیویه وبویراحمد در جلسه رفع موانع تولید:

با دیدگاه طلبکارانه نمی توان توسعه استان را رقم زد/ کارخانه قند یاسوج باید سرسامان بگیرد

با دیدگاه طلبکارانه نمی توان توسعه استان را رقم زد/ کارخانه قند یاسوج باید سرسامان بگیرد

استاندارکهگلیویه وبویراحمد به رفع موانع تولید در استان اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم برای توسعه اشتغال طلبکارانه به موضوع بنگریم کار به خوبی پیش نخواهد رفت.

راه ملت:

،نشست رفع موانع تولید با دستور جلسه رفع موانع تولید کارخانه قند یاسوج با حضور سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، مدیران دستگاههای اجرایی و لهراسب باقری سرمایه گذار جدید این کارخانه برگزار شد.

 

سید موسی خادمی در نشست رفع موانع تولید استان کهگیلویه وبویراحمد به مشکلات مالی کارخانه قند و ورشکسته شدن این کارخانه اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم طلبکارنه به موضوع بنگریم کار به خوبی پیش نخواهد رفت.

 

ادبیات سرمایه گذاری را یاد بگیرید

وی به رویکرد جدید برای رفع موانع تولید این کارخانه با سرمایه گذار جدید اشاره کرد و افزود:کسانی که می خواهند در امر سرمایه گذاری شرکت کنند و در پی رفع موانع تولید باشند باید اول از همه ادبیات خاص این جلسات را یاد بگیرند.

 

کارخانه قند یاسوج نماد صنعت استان است

استاندار استان کهگیلویه وبویراحمد کارخانه قند یاسوج نماد صنعت استان دانست و افزود: هدف اصلی برای توسعه کارخانه قند باید توسعه و اشتغال و کاربری این کارخانه با فناوری روز باشد که در این زمینه باید پروسه های قانونی را طی کرد.

 

خادمی یکی از اولویت های مهم در بازگشت دوباره این کارخانه به عرصه تولید را صاف کردن بدهی های معوق این کارخانه دانست و افزود:اولویت اصلی در بحث کارخانه قند تجمیع و پرداخت بدهی ها ی معوق است و باید فهمید که این بدهی ها از کجا آمده و باید چگونه حل و فصل شوند.

 

هدف سرمایه گذار اشتغال و توسعه پایدار باشد

وی هدف اصلی سرمایه گذار جدید کارخانه قند را اشتغال پایدار در این صنعت تولیدی برشمرد و افزود: هدف اصلی کارخانه قند باید اشتغال باشد و هدف از این جلسه این نیست که سوء مدیریت ها را بگوییم بلکه باید به دنبال تولید و اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی و توسعه اشتغال باشیم.

 

قفل رکود را باید باز کرد

استاندار با تأکید بر این موضوع که باید قفل رکود از این کارخانه برداشته شود، بیان کرد: این موضوع را باید به فال نیک گرفت که سرمایه گذاری هم استانی توانسته است آینده این کارخانه را تضمین کند.

 

خادمی با اشاره به این موضوع که مسئولان باید بیشتر از گذشته به فکر توسعه اشتغال باشند ،خاطر نشان کرد:یکی از مهمترین اقدامات دولت یازدهم در بحث اشتغال و تولید داخلی تکیه بر مولفه های اقتصاد مقاومتی است.

 

وی به تدابیر مسئولان ذیربط از جمله جهاد کشاورزی برای کاشت چغندر در استان اشاره کرد و گفت: باید تدابیری اندیشیده شود که نسبت به کاشت چغندر در استان و استان های همجوار با کمک اداره متبوع اقدام اساسی شود.

 

منبع:بویرخبر

انتهای پیام/ر/200

منتشر شده در :2016/06/18 - 10:06|شناسه خبر: 28200 760 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری صبح زاگرس" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه