امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۵۶:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

یادداشت /

مطلبی در خصوص افشای سند آبرسانی به لیکک

مطلبی در خصوص افشای سند آبرسانی به لیکک

چطور یک رسانه ای به خود اجازه میدهد با چنین تیترهای پرطمطراق مردم فهیم لیکک را فریب دهد؟

راه ملت:

طاها آرندیان
طی روز گذشته خبری با عنوان(( تلاش نماینده کهگیلویه بزرگ به ثمر نشست.خبرخوش برای مردم بهمئی.آرزوی دیرینه دست یافتنی شد)) در یکی از سایت های خبری استان درج و در آن طرح آبرسانی به شهر لیکک با تلاش ها و رایرنی های ویژه و مستمر عدل هاشمی پور برای شروع عملیات اجرائی این طرح با ورود اولین محموله لوله های مورد نیاز پوشش داده شد و بازتاب گسترده ای هم روی این خبر صورت گرفت، بطوریکه هر انسانی احساس می کرد پروژه آبرسانی به لیکک به پایان رسیده و مردم فهیم آن دیار در حال استفاده از آب سد کوثر هستند..
این خبر درحالی این چنین پوشش داده شد که برابر اسناد و مدارک موجود ورود این محموله لوله ها بر اثر برگزاری مناقصه ای سال گذشته وزارت نیرو بوده که در آن شرکت فولاد صبح پارسیان متعهد گردید، تامین ورق و ساخت لوله های فولادی مورد استفاده در طرح آبرسانی شهر لیکک بهمئی را اجرا نموده ودرسال ۱۳۹۵ به شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد واگذار نمائید که در همین خصوص صورتجلسه ای بین دکتر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، دکتر علی طیب نیا وزیر اقتصاد، مهندس چیت چیان وزیر نیرو و مهندس علی لطفی مدیر شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویر احمد به امضاء رسیده است.((سند آن در پست بعد ارائه می شود)).
حال وقتی ازسال قبل قراردادی منعقد شده بود که شرکت تامین لوله در سال ۹۵ لوله های مورد نیاز را واگذار کند ، چرا در زمان واگذاری لوله های موصوف، این ها را بخاطر تلاش های نماینده محترم بدانیم؟
چطور یک رسانه ای به خود اجازه میدهد با چنین تیترهای پرطمطراق مردم فهیم لیکک را فریب دهد؟
چرا این رسانه ها زحمات و تلاش های مدیریت شرکت آب منطقه ای استان و دیگر مسئولین در سال گذشته را به پای نماینده جدید می گذارد؟
آیا این جزء اصول و حرفه ی خبرنگاری می باشد؟
آیا بهتر نیست عدل هاشمی پور با چنین رسانه های که ناآگاهانه در جهت تخریب ایشان قلم می زند از خود دور کند؟
بهرحال انتظار می رود مهندس علی لطفی مدیریت شرکت آب منطقه ای استان که تلاش و زحمات گسترده ای جهت این پروژه کشیده اند جهت تنویر افکار عمومی بیانیه رو منتشر و در این خصوص روشنگری نمایند.

IMG_20160620_091805

منتشر شده در :2016/06/20 - 10:06|شناسه خبر: 28228 650 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه