امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۲۹:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرماندار دنا از بلاتکلیفی خارج می‌شود؟

فرمانداری دنا سهم کیست؟

فرمانداری دنا سهم کیست؟

حال باید بنگریم که آیا سیدرضا عسکری نفوذ بیشتری در انتصابات داشته یا جناب حاج زارعی و امید است که لااقل در این رقابت انتصاباتی هرچه سریع‌تر تکلیف فرمانداری دنا از این بلاتکلیفی خارج شود.

راه ملت:

د-عزیزی

انتصابات موضوعی است که این روز‌ها بعد از انتخابات مطالبه سیاسیون بوده و هر لیدر سیاسی در تفکر خود یک پستی را مد نظر گرفته و با استفاده از کانال‌های روابطی خود را معرفی می‌کنند. عده‌ای را نمایندگان حمایت می‌کنند و عده‌ای دیگر را جریان‌های سیاسی و جمعی بسیار اندک نیز بر حسب توانایی به جایگاه مدیریتی دست خواهند یافت و این امر از سال‌ها پیش بوده و همیشه بویژه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه خواهد داشت.

یکی از عناوین مدیریتی در استان که چند ماهی است با سرپرستی اداره می‌شود فرمانداری شهرستان دناست.

البته شنیده بودیم که سرپرست کنونی با حفظ پست سازمانی قبلی خود یعنی مدیرکلی بازرسی استانداری همزمان سرپرستی فرمانداری این شهرستان مهم را نیز بر عهده دارد و خود مهندس بهشتی نیز روز تودیع و معارفه عنوان کرد موقت در شهرستان دنا خواهند بود تا که فرماندار برای این شهرستان منصوب شود.

حوزه شهرستان دنا این روز‌ها که با جو سیاسی بویراحمد مدیریت می‌شود در شرایط خاصی به سر می‌برد که موجب شده است تاکنون فرمانداری بعد از گذشت حدود ۵ ماه با سرپرستی اداره شود.

اوایل بهمن ۱۳۹۴ وقتی مهندس علی تاج امیری به دلیل مسائل قانونی استخدامی دولت نتوانست بیشتر از یک سال و نیم فرماندار دنا باشد وی جای خود را به سرپرست جدید داد.

عباس بهشتی که از بستگان و مورد حمایت سیدرضاعسکری دبیر شورای اصلاحات استان است به عنوان سرپرست منصوب شد و زارعی نیز به امید اینکه به این واسطه حمایت شورای اصلاحات را به خود جلب نماید با این انتصاب موافقت کرد.

اما بعد از حمایت شورای اصلاحات و ویژه شخص سیدرضا عسکری از مهندس محمد بهرامی در انتخابات هفت اسفند موجب شد تا شکافی بین این شورا و نماینده بویراحمد و دنا ایجاد شود و به گونه‌ای که لیدرهای زارعی از وی خواسته‌اند تا مدیران منتصب به عسکری برکنار شوند. هر چند عنوان شده است زارعی ابتدا از بهشتی برای فرماندار شدن حمایت کرد ولی با مخالفت لیدرهای خود مواجه شد و از این حمایت دست برداشت ولی سیدرضا عسکری از توان خود استفاده می‌کند تا حکم عباس بهشتی از سرپرستی به فرماندار شهرستان دنا تبدیل شود.

حال باید بنگریم که آیا سیدرضا عسکری نفوذ بیشتری در انتصابات داشته یا جناب حاج زارعی و امید است که لااقل در این رقابت انتصاباتی هرچه سریع‌تر تکلیف فرمانداری دنا از این بلاتکلیفی خارج شود.

منتشر شده در :2016/06/27 - 01:06|شناسه خبر: 28376 530 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه