امروز :سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۳۱:۱۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد:

انشعابات غیرمجاز آب معابر شهر یاسوج جمع آوری می‌شوند

انشعابات غیرمجاز آب معابر شهر یاسوج جمع آوری می‌شوند

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز آب معابر شهر یاسوج خبر داد.

راه ملت:

سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در سومین نشست کمیته تنش آب، آبفای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مصوبات کمیته تنش آبی باید با دقت و سرعت انجام شوند، اظهار کرد: فعالیت و تلاش کارکنان و تیم اتفاقات آبفای شهری در این مقطع باید هم به لحاظ کمی و هم کیفی افزایش یابد تا شاهد کمترین قطعی و نوسانات در شبکه باشیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد همچنین با بیان اینکه وجود انشعابات غیرمجاز در  معابر شهر یاسوج قابل قبول نیست، بیان کرد: در شرایطی که شهروندان قانونمند در فصول گرم سال با کم آبی دست و پنجه نرم می‌کنند وجود این انشعابات پذیرفتنی نیست.

لدنی‌نژاد با بیان اینکه اکثر این انشعابات از بلوار شهید مطهری تا شهرداری قدیم قرار دارند، عنوان کرد: برخی افراد بدون مجوز و به بهانه‌های واهی اقدام به نصب این انشعابات کرده‌اند ولی در عمل وجود این انشعابات غیرمجاز عاملی برای هدر رفت و اسراف آب شرب به خصوص در فصول گرم سال شده است.

وی با بیان اینکه وجود این انشعابات غیرمجاز که متولی خاصی هم ندارند، خود به عاملی برای هدر رفت و اسراف آب شرب شده است، تاکید کرد: تمامی این انشعابات غیرمجاز باید در کمترین زمان جمع‌آوری و با عاملان نصب این انشعابات غیرمجاز برخوردهای قانونی شود‌.

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از اعضای کمیته تنش آبی و مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج خواست تا با اتخاذ تدابیر عملیاتی تا دو هفته آینده نسبت به ساماندهی این انشعابات اقدام و برای همیشه این انشعابات جمع‌آوری شوند.

لدنی‌نژاد در این زمینه گفت: در حالی که شرکت آب و فاضلاب استان با برنامه‌های مختلف  فرهنگی و از طریق رسانه‌ها سعی دارد از اسراف آب جلوگیری کند، وجود این انشعابات غیرمجاز آن هم در ملاعام باعث بدبینی و بی‌انگیزگی  شهروندان قانونمند در زمینه صرفه‌جویی و جلوگیری از هدر رفت آب خواهد شد.

منتشر شده در :2016/06/28 - 08:06|شناسه خبر: 28407 582 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه