امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۵۴:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

استاندار کهگلویه وبویراحمد در ضیافت افطاری با خبرنگاران چه گفت؟

سفر هیات دولت به استان نزدیک است / نمی خواهیم رسانه ها مبلغ دولت باشند

سفر هیات دولت به استان نزدیک است / نمی خواهیم رسانه ها مبلغ دولت باشند

استاندار کهگلیویه وبویراحمد به سفر هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در آستانه سفر دولت به استان هستیم و باید سعی کنیم که خواسته‌های استان را مطابق قانون مطرح کنیم تا دستاوردی به همراه داشته باشد.

راه ملت:

،سید موسی خادمی در ضیافت افطاری که با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در تالار شهر مرکز استان برگزار شد به نقش بارز رسانه‌ها در توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کردو گفت: از رسانه ها انتظار نداریم که رسانه‌های مبلغ دولت باشند، چراکه رسانه‌ها نمایندگان مردم هستند و باید با نقد منصفانه خود از دولت برای خدمت به مردم تلاش کنند.

 

 

به دولت برای ایجاد امید کمک کنید

وی با بیان اینکه رسانه باید به دولت برای ایجاد امید در جامعه کمک کنند، تصریح کرد:اگر امید را از دست بدهیم چیزی به دست نخواهیم آورد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این موضوع که رسانه‌ها باید امید به آینده را زنده کنند و خدمات دولت و نظام را برجسته نشان دهند،بیان داشت:اگر انتقال مشکلات مردم به صورت منصفانه توسط رسانه‌ها صورت گیرد اتفاقات خوبی رخ خواهد داد و شاهد بهبود امور خواهیم بود.

 

 

ناامید کردن مردم بزرگترین خیانت است

خادمی حذف بذر ناامیدی در جامعه را یکی از کارکردهای رسانه عنوان کرد و گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند ناامید کردن مردم در جامعه بزرگترین خیانت است.

 

سفر هیئت دولت به استان در آینده ای نزدیک

وی به سفر هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و تبیین کرد: در آستانه سفر دولت به استان هستیم و باید سعی کنیم که خواسته‌های استان را مطابق قانون مطرح کنیم تا دستاوردی به همراه داشته باشد.

 

 

خادمی از اصحاب قلم و رسانه استان خواست تا برای برگزاری یک سفر موفق در استان اقدام کرده و همه کاری کنیم که ذره‌ای از اعتبار استانمان کاسته نشود.

 

 

کاری کنید مسئولان مردم استان را تحسین کنند

وی تصریح کرد: رسانه و مردم استان باید کاری کنند که هر کس از این استان بازدید داشته باشد به شایستگی‌های ما اقرار کند و چنین است که می‌توانیم مطالبات خود را در این سفر محقق کنیم.

 

منبع:بویرخبر

انتهای پیام/ر/200

منتشر شده در :2016/06/29 - 07:06|شناسه خبر: 28415 592 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری صبح زاگرس" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه