امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۴۰:۵۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کهگیلویه و بویراحمدی ها آماده خلق حماسه ای دیگر در روز جهانی قدس

کهگیلویه و بویراحمدی ها آماده خلق حماسه ای دیگر در روز جهانی قدس

مردم مومن و روزه دار کهگیلویه و بویراحمددر آخرین جمعه ماه مبار ک رمضان آماده اند تا با حضور در راهپیمایی روز قدس شعار «مرگ بر اسرائیل» سر دهند و باردیگر هیمنه پوشالی استکبار را به لرزه درآورند.

راه ملت:

 ، امسال  مراسم روز جهانی قدس در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد در حالی با حضور قشرهای مختلف  مردم، مسئولان، عشایرغیور و سایر آحاد جامعه برگزار می شود که در سالهای گذشته نیز مردم این استان با مشت های گره کرده با فریادهای" مرگ بر اسرائیل" ، "مرگ بر امریکا" و "مرگ بر ضد ولایت فقیه " حضوری چشمگیر و مثال زدنی از خود به منصه ظهور گذاشتند.

روز جمعه (11 تیر و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان) در شهرهای یاسوج، گچساران، دهدشت، چرام، باشت، لنده، لیکک، سی‌سخت، مارگون، قلعه‌رئیسی، دیشموک، چیتاب، بوستان، ممبی، لوداب و سایر شهرها و بخش‌ها و دهستان‌های کهگیلویه و بویراحمد مراسم باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس  برگزار می شود.

در شهر یاسوج و از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه  با حضور حماسی مردم و شرکت مسئولان مراسم روز قدس از میدان هفتم تیرآغاز و به سوی مصلای امام خمینی ختم خواهد شد و پس از آن نیز شرکت کنندگان در آیین عبادی – سیاسی نماز دشمن شکن جمعه حضوری حماسی از خود به نمایش خواهند گذاشت.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه و مسئولان استان از مردم برای حضور و گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرده اند.

 

 

< class="col-md-12 inlineimage">

< class="col-md-12 inlineimage">

منتشر شده در :2016/06/29 - 10:06|شناسه خبر: 28424 638 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری صبح زاگرس" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه