امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۲۶:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دفاع از آرمانهای فلسطین دفاع از آرمانهای اسلام است/حضور همه جانبه مردم در روز جهانی قدس یک وظیفه همگانی است

دفاع از آرمانهای فلسطین دفاع از آرمانهای اسلام است/حضور همه جانبه مردم در روز جهانی قدس یک وظیفه همگانی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:دفاع از آرمان های فلسطین دفاع از آرمان های اسلام در برابر ظلم جهانی است.

راه ملت:

،فتاح محمدی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری با گرامیداشت فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس گفت: با توجه به مبانی اعتقادی ما در قرآن کریم ، قانون اساسی و تأکیدات معمار کبیر انقلاب و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب مبارزه با استکبار جهانی ، ظلم ستیزی و نژاد پرستی دول غربی از اهداف مهم امت های اسلامی در برابر جهانخواران است.

 

اسرائیل نماد واضح نژادپرستی

وی به حضور باشکوه مردم در روز جهانی قدس تأکید کرد و گفت: امروز رژیم جعلی صهیونیزمی با حمایت استکبار جهانی نماد واضح نژاد پرستی و استکبار جهانی است که حضور آگاهانه  امت اسلامی در روز جهانی قدس مشتی بر دهان یاوه گویان غربی خواهد بود.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه بوبویراحمد حضور همه جانبه مردم در روز جهانی قدس را یک وظیفه همگانی و مهم در امت اسلامی دانست و ابراز کرد: قانون اساسی و کرامت انسانی ما ایجاب می کند که ملتی را که سالها است از سوی استکبار جهانی مورد تظلم قرار گرفته است را یاری و از آرمانهای آن دفاع کنیم.

 

محمدی تصریح کرد: امروز مظلومیت مردم  فلسطین برای جهان اسلام و همه آزادی خواهان جهان محرز شده و لازم است تمام انسانهای آزادیخواه و بویژه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با تمام توان با حضور در این روز بزرگ از آرمانهای فلسطین دفاع کنند.

 

دفاع از آرمانهای فلسطین دفاع از آرمانهای اسلام است

وی دفاع از آرمانهای فلسطین را دفاع از ارمانهای اسلام در برابر ظلم جهانی دانست و ابراز کرد: حضور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی برزرگ روز قدس  ضمن انزجار از استکبار جهانی ورژیم جعلی صهیونیزمی حمایتی دیگر از آرمانها مردم فلسطین و جهان اسلام است.

انتهای پیام/200

 

منتشر شده در :2016/06/30 - 06:06|شناسه خبر: 28440 646 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری صبح زاگرس" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه