امروز :جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۴۹:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

عدل هاشمی در شورای اداری شهرستان کهگیلویه:

آقای طارم من نمیدانم جاده سوق باید درست شود/بعد از رفتن من به اوقاف پروژه پاتاوه به دهدشت تعطیل شد/هر بانکی گفت نمی تواند فرصت به سرمایه گذار بدهد دروغ می گوید

هاشمی‌پور با بیان اینکه اجرای کارها با روح اداری پیش نمی‌رود افزود: روحیه انقلابی در کار مهم است و نباید بعضی جاها خود را بند قانون‌های پوسیده‌ای که نیازمند بازنگری هم دارند کرد.

راه ملت:شورای اداری شهرستان کهگیلویه با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،کرامت کریمی مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد،امام جمعه و مسئولان ادارای صبح امروز در سالن فرمانداری برگزار شد.

عدل هاشمی‌پور نشست شورای اداری شهرستان گفت:من برای خدمت آمدم و صحنه خدمت را با دوتا مقاله و سایت و توپ تشر ترک نکنیم.

هاشمی  با اشاره به مشکلات و ناهنجاری های دهدشت گفت:در بازدیدی که از کتابخانه نیمه تمام دهدشت داشتم  دیدم که چند جوان در آنحا تریاک می کشند.

هاشمی‌پور تصریح کرد: برای گازرسانی به بخش‌های دیشموک و چاروسا نشست‌هایی با متولیان امر انجام شده و خواستار تسریع در روند پروژه با فعال شدن پنج اکیپ شدم؛ چرا که با روند فعلی مناقصه هشت کیلومتری حداقل ۲۰ سال طول خواهد کشید تا به مرحله نهایی برسد.

وی با اشاره به جاده سوق  خطاب به مدیر راه و شهرسازی کهگیلویه گفت:آقای طارم من نمی دانم باید این جاده درست شود و مراجعه به مدیرکل راه و شهرسازی بودجه لازم را بگیرید و تا تکلیف این جاده را مشخص نکنید به کهگیلویه برنگردید.

نماینده کهگیلویه بزرگ با اشاره به پروژه جاده پاتاوه به دهدشت گفت: این پروژه تا زمان مسؤولیت بنده در قرارگاه خاتم ۶۰ درصد پیشرفت داشت با رفتن به اوقاف به مدت دو سال تعطیل شد.

هاشمی پور گفت باید به سرمایه گذاران کمک کنیم تا به این شهرستان بیایند و برای آنها از بانک ها فرصت بگیریم و هر بانکی گفت نمی تواند فرصت به سرمایه گذار بدهد دروغ می گوید

هاشمی‌پور با بیان اینکه اجرای کارها  با روح اداری پیش نمی‌رود افزود: روحیه انقلابی در کار مهم است و نباید بعضی جاها خود را بند قانون‌های پوسیده‌ای که نیازمند بازنگری هم دارند کرد.

 

منتشر شده در :2016/06/30 - 04:06|شناسه خبر: 28445 961 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه