امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۰۲:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تراژدی تاسف بار شهرداری و شورای شهر دهدشت /

زخم چرکینی بر پیکر رنجور شهر دهدشت

زخم چرکینی بر پیکر رنجور شهر دهدشت

لازم است یادآوری کنم اعضای محترم شورا بجای کشمکش‌های سیاسی و درونی خود و تعریف و تمجید و به رخ کشیدن نخبه بودن خود به مردم توضیح دهند که عملکردشان در این دوره چه بوده و در راستای رفاه شهروندان چه کاری انجام داده‌اند.

راه ملت:

امیر محبی فرmohbi

مردم صبور و نجیب شهر دهدشت با هزاران امید در انتخاباتی پرشور و با مشارکتی حداکثری کلید آینده شهر خود را به ترکیبی از جوانان تحصیلکرده و افراد باتجربه سپردند به امید آینده‌ای سبز برای رفاه خود و فرزندانشان و سر و سامان دادن به چهره خشن شهری که تنها نام شهرستان بودن را یدک می‌کشید و از حداقل امکانات رفاهی و تفریحی و فضای سبز مناسب بی‌بهره بود، ولی آیا آنچه رخ داد‌‌ همان آرزوهای مردمی بود که به فرزندان خود در شورای شهر اعتماد کرده بودند؟؟!!!
پاسخ روشن است، در حقیقت آنچه به وقوع پیوست نه تنها التیامی بر این زخم کهنه نبود بلکه آنرا چرکین‌تر و عمیق‌تر نمود تا همچنان شاهد شهری باشیم که بجای تماشای نشاط و سرزندگی در آن شاهد شهری باشیم که بی‌شباهت به شهر ارواح نیست، شهری که نام یکی از قدیمی‌ترین شهرستانهای استان را یدک می‌کشد فاقد کمترین امکانات تفریحی و سرگرمی برای شهروندانش می‌باشد، آیا به راستی در دنیای مدرنیته امروز که صنعت و فن آوری با سرعت سرسام آوری همه مرزهای جغرافیایی را درنوردیده این پذیرفتنی است شهری با این جمعیت و وسعت فاقد یک پارک تفریحی مناسب یا شهربازی مدرن باشد، آیا قابل قبول است که سرانه فضای سبز در این شهر از حداقل ممکن نیز برخوردار نباشد، آیا شایسته است شاهد بلوارهای نامنظم و فاقد زیبایی لازم باشیم، آیا وضعیت ورودی‌ها شهر مشمئز کننده و چندش آور نیست، آیا وضعیت بهداشتی کشتارگاه رضایت بخش است، آیا جایگاه جمعه بازار شهر آنهم در یک زمین خاکی پذیرفتنی است؟؟؟؟ و صد‌ها مشکل دیگر که مرتبط با شهرداری و شورای شهر می‌باشند!!
تنش‌ها و کشمکش‌های اعضای محترم شورا و شهرداری و غفلت از آنچه که بعنوان وظیفه ذاتی و قانونی آن‌ها تعیین گردیده شهر دهدشت را از نظر استانداردهای شهری به قهقرایی برده که بی‌شباهت به روستایی بزرگ نیست و نیازمند یک منجی که از دستش کاری شبیه معجزه برآید تا شاید التیامی باشد بر زخمهای کهنه این شهر فراموش شده که چنین امری در کوتاه مدت از محالات است!!
لازم است یادآوری کنم اعضای محترم شورا بجای کشمکش‌های سیاسی و درونی خود و تعریف و تمجید و به رخ کشیدن نخبه بودن خود به مردم توضیح دهند که عملکردشان در این دوره چه بوده و در راستای رفاه شهروندان چه کاری انجام داده‌اند.
دوستان عزیز در شورا توجه داشته باشند که جامعه امروز جامعه چشم و گوش بسته‌ای نیست که نتوانند واقعیات را لمس نمایند و سره را از ناسره تمیز دهند بلکه مردم با چشمی باز همه اتفاقات رخ داده و عملکرد آن‌ها را رصد نموده و قطعا براساس عملکرد آن‌ها قضاوت خواهند کرد، ناگفته نماند در بین اعضا محترم شهر افراد دلسوز و خدومی بودند که بدلیل چالشهای موجود در شورا نتوانستند در جهت خدمت به همشهریان خود اقدام عاجلی انجام دهند.
و اما در پرونده موسوم به تخلفات شهرداری که از سوی خود اعضای محترم شورا مطرح گردیده انتظار عمومی این است نهادهای ذیصلاح همه تلاش خود را جهت تنویر افکار عمومی به کار بندند تا دست آویزی برای نهادینه شدن بدعت‌های غلط و مسلخ‌گاه قانون نگردد و قطعا چنین خواهد شد و نتیجه آن به اطلاع عموم مردم شریف شهر دهدشت خواهد رسید.

والعاقبه للمتقین


*دوازدهم تیرماه نود و پنج

منتشر شده در :2016/07/02 - 08:07|شناسه خبر: 28524 826 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه