امروز :دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۴۵:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

از سرگردانی مسافران تا دوغ ۶ هزار تومانی آبشار یاسوج و زباله‌های فراوان

از سرگردانی مسافران تا دوغ ۶ هزار تومانی آبشار یاسوج و زباله‌های فراوان

وجود زباله‌ باغ‌های تفریحی و آبشار یاسوج چهره زشتی از این مکان‌های تفریحی به نمایش می‌گذاشت. همچنین عدم نصب نرخ نامه حق ورودی باغ‌های تفریحی و آبشار یاسوج یکی دیگر از معضلاتی بود که مسافران نسبت به آن گلایه داشتند. از طرفی در آبشار یاسوج ضمن گرفتن حق ورودی از مسافران و گردشگران در صورت برپا کردن چادر شخصی ۱۰ هزار تومان نیز اخذ که مسافران مکرراً در گفت‌وگو با خبرنگاران نسبت به این قضیه گلایه می‌کردند.

راه ملت:

برخی از مسافران حاضر در آبشار یاسوج نسبت به وضعیت سرویس‌های بهداشتی، قیمت مواد غذایی و نبود پارکینگ و وجود زباله در این مکان گردشگری و تفریحی گلایه داشتند.

همزمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر و به دلیل وجود ده‌ها جاذبه‌ دیدنی و طبیعی و مکان‌های تفریحی و گردشگری بکر مسافران و گردشگران بی‌شماری از استان‌های جنوبی و دیگر استان‌ها به سمت استان کهگیلویه و بویراحمد و بویژه شهر یاسوج روانه می‌شوند.

به گزارش کبنا، همواره مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد بر رونق صنعت گردشگری در این استان‌ها سخن‌ها گفته‌اند. رئیس سازمان گردشگری کشور در همایش اقتصاد مقاومتی گفت: می‌توان کهگیلویه و بویراحمد را مقصد جدیدی از گردشگری در کشور معرفی کرد.

گردشگری و وجود طبیعت زیبا و دل‌انگیز، باغ‌های سرسبز، آبشارهای جاری و آب و هوای دلنشین از ظرفیت‌های بالای استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث توسعه صنعت گردشگری در این استان است. اما متأسفانه با وجود این ظرفیت‌ مشکلات زیادی در راه رونق صنعت گردشگری یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

عدم پارکینگ در مکان‌های تفریحی و گردشگری یاسوج یکی از بزرگترین این معضلات است که معمولاً این مسئله سبب ترافیک بالای در این مکان‌ها می‌شوند، آبشار یاسوج یکی از مکان‌های زیبای شهر یاسوج است که به دلیل هجوم مسافران به این مکان ترافیک بالای از خودروها را مشاهده می‌کنید و متأسفانه به دلیل نبود پارکینگ مسافران و گردشگران با مشکلات زیادی روبرو هستند.

به گزارش کبنا، پلیس راهنمایی و رانندگی به دلیل تکمیل ظرفیت آبشار یاسوج و جلوگیری از ترافیک بالا در این مکان، برخی از ساعت‌ها مانع ورود خودروها و مسافران به آبشار یاسوج می‌شدند و به همین دلیل و نبود اکیپ راهنما گردشگر در کنار نیروهای زحمت کش پلیس راهنمایی، مسافران در سطح شهر سرگردان می‌شدند.

همچنین عدم نظارت دقیق بر مغازه‌های واقع شده در آبشار یاسوج گلایه مسافران را در پی داشت، احمد فیروزی مسافری که از بوشهر به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار ، اظهار کرد: متأسفانه در آبشار زیبای یاسوج مشکلاتی از قبیل کمبود سرویس بهداشتی مناسب مسافران را به زحمت می‌اندازد.

این مسافر اضافه کرد: گرانی برخی از مواد غذایی نیز در آبشار یاسوج از دیگر مشکلات است بطور مثال یک بطری یک و نیم لیتری دوغ ۶ هزار تومان به فروش می‌رسد و همچنین نوشابه یک و نیم لیتری را ۳ هزار تومان خریداری کردم.

به گزارش کبنا، وجود زباله‌ باغ‌های تفریحی و آبشار یاسوج چهره زشتی از این مکان‌های تفریحی به نمایش می‌گذاشت. همچنین عدم نصب نرخ نامه حق ورودی باغ‌های تفریحی و آبشار یاسوج یکی دیگر از معضلاتی بود که مسافران نسبت به آن گلایه داشتند. از طرفی در آبشار یاسوج ضمن گرفتن حق ورودی از مسافران و گردشگران در صورت برپا کردن چادر شخصی ۱۰ هزار تومان نیز اخذ که مسافران مکرراً در گفت‌وگو با خبرنگاران نسبت به این قضیه گلایه می‌کردند.

به گزارش کبنا، عدم نظارت مسئولان مربوطه بر مکان‌های گردشگری به خوبی انجام نمی‌گرفت.

DSC_0345 DSC_0348 DSC_0349 DSC_0350 DSC_0351 DSC_0352 DSC_0354 DSC_0355 DSC_0357 DSC_0358 DSC_0360 DSC_0365 DSC_0371 DSC_0372 DSC_0375 DSC_0377 DSC_0379 DSC_0381 DSC_0382 DSC_0387 DSC_0388 DSC_0389 DSC_0390

منتشر شده در :2016/07/07 - 02:07|شناسه خبر: 28658 780 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه