امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۲۷:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل گردشگری استان خبرداد:

بازدید یک میلیون و ۱۱هزار ۵۰۰نفر مسافر و گردشگر در تعطیلات عید فطر کهگیلویه و بویراحمد

بازدید یک میلیون و ۱۱هزار ۵۰۰نفر مسافر و گردشگر در تعطیلات عید فطر کهگیلویه و بویراحمد

باقری در ادامه با بیان آمار مسافران و گردشگران عید فطر در استان تصریح کرد: تعداد بازدیدها از اماکن مختلف تفریحی و سیاحتی یک میلیون و ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر بوده است.

راه ملت:

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد از بازدید یک میلیون  ۱۱هزار۵۰۰ نفر مسافر و گردشگر طی تعطیلات عید فطر در این استان خبر داد.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، محمود باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این که کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر مهم‌ترین مقصد گردشگری استان‌های همسایه و سایر استان‌ها و به خصوص مسافران و گردشگران مناطق جنوبی بوده است، اظهار کرد: به دلیل نزدیکی این استان به استان‌های همسایه و جنوبی و همچنین کوتاه بودن مسیر و ارزان بودن هزینه مسافرت به استان ما به دلیل کوتاهی مسیر، شاهد چنین حضوری بوده‌ایم.

IMG_4392

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تابستان تعداد زیادی مسافر و گردشگر همواره به این استان سفر می‌کنند که تعداد این مسافران و گردشگران در برخی ایام مانند تعطیلات عید سعید فطر در سال‌های اخیر بسیار زیاد و پرشمار بوده است.

این مسؤول گریزی به آمار تعداد مسافران و گردشگران  تعطیلات عید سعید فطر امسال در استان زد و گفت: بیشترین مسافران و گردشگران به شهرستان‌های بویراحمد و دنا به دلیل آب و هوای مطبوع سفر کردند.

وی افزود: در تعطیلات سه روزه عید سعید فطر در استان ما تعداد ۴۳۲ هزار و ۱۸۰ نفر مسافر در کهگیلویه و بویراحمد اقامت کردند.

باقری در ادامه با بیان آمار مسافران و گردشگران عید فطر در استان تصریح کرد: تعداد بازدیدها از اماکن مختلف تفریحی و سیاحتی یک میلیون و ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر بوده است.

این مسؤول اظهار کرد: تعداد وسایل نقلیه که در این مدت وارد استان شدند به میزان ۳۹۰ هزار و ۶۵۸ دستگاه خودرو بود.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هنوز برخی از زیرساخت‌ها برای پذیرایی از این تعداد مهمان آماده نیست، افزود: باید با در نظر گرفتن اعتبارات بیشتر برای بخش گردشگری زیرساخت‌های لازم را برای چنین روزهایی فراهم کنیم.

منتشر شده در :2016/07/09 - 10:07|شناسه خبر: 28685 579 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه