امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۲۸:۴۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

هم اندیشی طایفه نارک پیرامون انتخابات شورای دوگنبدان

استارت رقابت انتخابات شوراها در دوگنبدان زده شد

استارت رقابت انتخابات شوراها در دوگنبدان زده شد

در این نشست تعدادی از حاضرین به ارائه نقطه نظرات خود پرداخته و بر لزوم حضور پر رنگ و مؤثر در انتخابات شورا به عنوان یکی از نمادهای دموکراسی و حاکمیت مردم بر سرنوشت خود تأکید کردند.

راه ملت:

مطلب زیر از مطالب ارسالی مخاطبین پایگاه خبری است.

شورا تبلور اندیشه‌ها و اراده مردم برای حرکت به سوی مدینه فاضله ای است که بر اساس ارزش ها و باورهای جامعه تجسم شده است.

با شروع سال آخر و ماههای پایانی فعالیت شورای چهارم مطمئناً شاهد نشست های مختلف طایفه ای و صنفی در خصوص نوع ورود و برنامه های انتخاباتی شورا خواهیم بود. نشست هایی برای هماهنگی و حضور پر رنگ در انتخابات.

بزرگان طایفه نارک طی نشستی که در اواخر ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر برگزار گردید پیرامون انتخابات شورای پنجم هم اندیشی کردند.

در این نشست تعدادی از حاضرین به ارائه نقطه نظرات خود پرداخته و بر لزوم حضور پر رنگ و مؤثر در انتخابات شورا به عنوان یکی از نمادهای دموکراسی و حاکمیت مردم بر سرنوشت خود تأکید کردند.

دکتر روح الله قابضی از سخنرانان برنامه ضمن اشاره به جایگاه شورا در مدیریت شهری، وظایف آن را به عنوان نهادی تصمیم ساز و ناظر مهم برشمردند و برقراری ارتباط میان نخبگان شهر و اعضای شورا را یک شرط مهم در موفقیت شورا برشمردند. ایشان به تحلیلی در خصوص وضعیت انتخابات پیش روی شورای شهر و تبیین مؤلفه های اثرگذار بر آن پرداختند. و ضمن تأکید بر انتخاب افراد شایسته به دور از تعصبات فامیلی و صنفی آن را لازمه پیشرفت و توسعه شهری دانستند.

دکتر عبدالصاحب باوی دیگر سخنران این نشست با اشاره به حضور پر رنگ اهالی این طایفه در انتخابات مختلف، در طول عمر پر برکت انقلاب، از حاضرین خواستند برای حضور صد درصدی  – مثل انتخابات گذشته – تلاش نمایند. و بر ضرورت حضور همه جانبه و نظام مند طایفه نارک در این انتخابات تأکید کردند.ایشان در ادامه به نیاز شهر جهت حضور نخبگان در انتخابات شورا اشاره کردند و شورا را محلی برای رسیدن به خرد جمعی جهت توسعه مدنیت در جهات مختلف معرفی نمودند.

در پایان این نشست حاضرین به طرح موضوع نحوه ورود در عرصه انتخابات شورا پرداختند و پس از بحث و تبادل نظر، داوطلبان حضور در انتخابات ضمن معرفی خود، سوابق فعالیتها و برنامه های مورد نظر خویش را شرح دادند و در نهایت با اجماع کلی و به صورت رأی گیری مکتوب، کاندیدای این طایفه برای شرکت در انتخابات شورای شهر تعیین گردید و مقرر شد به عنوان تنها کاندیدای طایفه مورد حمایت همه جانبه قرار گیرد.

اسناد و مدارک مربوط به نشست موجود بوده و در صورت لزوم در فرصت های بعدی منتشر خواهد شد.

IMG_6705 IMG_6729 IMG_6733 IMG_6757 IMG_6771

منتشر شده در :2016/07/12 - 07:07|شناسه خبر: 28723 714 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه