امروز :پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۴۶:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مهمترین بیانیات ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد:

مردم منتظر برگرداندن حقوق های نجومی به بیت‌المال هستند/عدم اعتماد به آمریکا بهترین دستاورد برجام بود/فرانسه ادای کشورهای قربانی تروریسم را در می‌آورد

مردم منتظر برگرداندن  حقوق های نجومی به بیت‌المال هستند/عدم اعتماد به آمریکا بهترین دستاورد برجام بود/فرانسه ادای کشورهای قربانی تروریسم را در می‌آورد

ائمه جمعه این هفته شهرهای کهگیلویه وبویراحمد در خطبه ها به مهمترین رخداد های کشور و جهان اشاره و خواستار برخورد جدی با مدیرانی که حقوق نجومی دارند شدند.

راه ملت:

نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در محل مصلای امام خمینی این شهر و با حضور گسترده مردم خداجوی شهر یاسوج به امامت آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی برگزار شد.

 سر و ته حقوق‌های نجومی با استعفا به هم نیاید/مردم منتظر برگرداندن این مبالغ به بیت‌المال هستند

آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن هفته تأمین اجتماعی اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه‌ای در کشور است که خدمات خوبی به مردم از جمله به کارگران ارائه می‌دهد.

امام جمعه یاسوج گفت: از برخی کارفرمایان در استان انتظار داریم بیمه افراد زیر پوشش خود را به موقع پرداخت کنند تا تأمین اجتماعی در ارائه خدمات خود به افراد زیر پوشش دچار مشکل نشود.

حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: 26 تیرماه سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان در کشور است.

وی با اشاره به وظایفی که در قانون بر عهده شورای نگهبان گذاشته شده است، افزود: این شورا ضامن اسلامی ماندن و اسلامی بودن احکام و مصوبات مجلس شورای اسلامی است.

امام جمعه شهر یاسوج در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان به قیام 30 تیر به رهبری آیت‌الله کاشانی اشاره کرد و گفت: این قیام به رهبری علمای اسلامی برای مقابله با استعمار و استکبار و همچنین ظلم و ستم رژیم پهلوی بود.

حسینی افزود: روحانیت در طول تاریخ برابر هر گونه قدرت‌طلبی استکبار و استبداد داخلی قد علم کردند و آرامش امروز ما مرهون فداکاری و از خودگذشتگی چنین افرادی است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به سخنان روز 5 فروردین وزیر خزانه‌داری آمریکا در خصوص تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب همواره در خصوص پیمان‌ شکنی آمریکا هشدارهای لازم را داده‌اند.

امام جمعه مرکز استان تصریح کرد: آمریکا به تعهدات خود در برجام عمل نکرد و نشان داد که همیشه بد عهد و پیمان‌شکن بوده است.

حسینی به برخی از ساده‌لوحان که از ارتباط با آمریکا دم می‌زنند اشاره کرد و گفت: برخی هم عامدانه در کشور به دنبال این موضوع هستند که لازم است نگاهی به سرانجام بدفرجام برجام داشته باشند.

امام جمعه یاسوج در بخش دیگری از اظهارات خود به موضوع حقوق‌های نجومی و فیش‌های حقوقی آن چنانی برخی مدیران اشاره کرد و گفت: همان گونه که رهبری معظم انقلاب فرمودند باید به صورت قاطعانه با این گونه قانون‌شکنی‌ها برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: نباید سر و ته این موضوع با استعفا به هم بیاید بلکه مردم منتظر برگرداندن این مبالغ به بیت‌المال بوده و البته مهم‌ترین قسمت نیز مجازات خاطیان است.

 

                                                                    /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

امام جمعه موقت دهدشت:

خدمت به مددجویان بهزیستی کاری قابل تقدیر است

،حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت درباره اجر اخروی و اخروی رعایت تقوای الهی اظهار داشت: خداوند متعال در آیاتی به پاس خدمات انسان‌های با تقوا فرموده است انسان‌هایی که تقوا دارند در آخرت رستگار هستند.

امام جمعه موقت دهدشت افزود: این انسان‌ها به خاطر این‌که در دنیا اهل لهو و لعب نبودند نعمت‌های بهشتی برایشان فراهم است.

وی با اشاره به قبح گناه غیبت تصریح کرد: اعمال نیک کسانی که غیبت می‌کنند مورد قبول واقع نمی‌شود مگر اینکه صاحب غیبت او را ببخشد.

تقوی با بیان اینکه عده‌ای در فضای مجازی و رسانه‌ها آبروی دیگران را به خطر می‌اندازند افزود: اگر انسان در جلسه‌ای حضور داشته باشد که در آن غیبت می‌شود گناه این کار شامل حال او هم می‌شود.

وی با استناد به آیات و روایات بیان کرد: برای اصلاح خودتان زحمت بکشید و تلاش کنید چرا که بهترین انسان کسی است که عیب خودش باعث شود عیب دیگران را بپوشاند.

امام جمعه موقت دهدشت روز بهزیستی را یادآور شد و با بیان اینکه کار در این نهاد از مشاغل سخت محسوب می‌شود گفت: کسانی که در بهزیستی مشغول هستند با دردمندترین انسان‌ها روبرو بوده و تلاش آنها قابل تقدیر است.

وی سالروز پذیرش قطعنامه 598 را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: استکبار وقتی مطلع شد رژیم بعث در خطر نابودی است قطعنامه‌ای را تصویب کرد و امام(ره) با توجه به شرایط کشور و با مشورت مقامات عالی رتبه نظام قطعنامه را پذیرفتند./فارس

 

 

 

                                                                    /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

امام جمعه چرام:

فرانسه ادای کشورهای قربانی تروریسم را در می‌آورد/کُرنش بیش از حد در مقابل آل‌سعود و فرانسه چیزی جز دشمنی بیشتر ندارد

حجت‌الاسلام جعفر طزری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به یکمین سالگرد برجام، اظهار کرد: امروز به جرات می‌توان گفت شعارهایی که ابتدای برجام داده می‌شد را هیچکس حتی گویندگان این سخنان قبول ندارند.

امام جمعه چرام با بیان اینکه برجام نشان داد طرف مقابل ما یعنی آمریکا، بد عهد و بد ذات هست که به قولش عمل نمی‌کند، گفت: این مطلب برای همه به غیر از عده‌ای ساده‌اندیش، غربگرا و مزدور ثابت شده و علیرغم گفتار عده‌ای که سعی می‌کنند بد عهدی طرف مقابل را توجیه کنند، تحریم‌ها برطرف نشد.

وی با تأکید بر این مطلب که آمریکا همچنان به دنبال دشمنی است و روز به روز به شدت دشمنی خود می‌افزاید، عنوان داشت: نمونه آن تصویب دو طرح ضد ایرانی در کنگره آمریکاست، بنابراین می‌بینیم هر چه ما کوتاه بیاییم، آنان کوتاه نخواهند آمد بلکه بر جسارت و دشمنی آنان افزوده خواهد شد.

طزری در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری کنفرانس نمایشی در فرانسه و با بیان اینکه این جلسه از چند جهت حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: بعضی از کشورها که تاکنون سعی می‌کردند روابط خود را با این گروه تروریستی مخفی کنند در این همایش آشکارا به حمایت پرداختند.

وی، افزود: حضور رئیس سابق سازمان امنیت سعودی در این همایش و آرزوی نابودی جمهوری اسلامی، نشانه از رو شمشیر بستن آل‌سعود با ایران اسلامی است.

خطیب جمعه چرام با بیان اینکه کشور فرانسه که ادای کشورهای قربانی تروریسم را در می‌آورد، خود از حامیان تروریسم است، تصریح کرد: اینکه آل‌سعود به منافقین متوسل شده است نشانه ضعف و زبونی این رژیم بوده و جمهوری اسلامی ایران باید این اقدام گستاخانه فرانسه را با قطع رابطه اقتصادی و اخراج سفیر این کشور، جواب دهد.

طزری متذکر شد: اگر صدام از رابطه با منافقین در طول هشت سال دفاع مقدس به نتیجه‌ای رسید، آل‌سعود و هم پیمانان هم خواهند رسید.

وی با تاکید بر این مطلب که کُرنش بیش از حد در مقابل آل‌سعود و فرانسه چیزی جز دشمنی بیشتر ندارد، به سالروز تشکیل شورای نگهبان اشاره داشت و ابراز کرد: وجود شورای نگهبان تاکنون منشا خیرات بسیاری برای کشور اسلامی ما بوده و در مقاطع حساس نقش ارزنده‌ای از خود بروز داده است.

امام جمعه چرام اظهار کرد: آنچه باید گفت این است که شورای نگهبان از نظر عقلی و شرعی یک نهادی است که وجودش ضروری و حراست از قانون و مردم سالاری دینی است، بنابراین دشمنان به دنبال ضربه زدن به این نهاد مقدس هستند./فارس

                                                                     ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

امام جمعه پاتاوه:

عدم اعتماد به آمریکا بهترین دستاورد برجام بود/ دزدی بین‌المللی از دارایی‌های ایران پس از برجام

 

حجت‌الاسلام سید نورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر پاتاوه، بزرگترین دستاورد ایران در بحث برجام را عدم اعتماد به آمریکا دانست.

امام جمعه پاتاوه با بیان اینکه مردم مسلمان ایران به یک دستاورد بزرگ در بحث برجام رسیدند و آن اثبات مجدد عدم اعتماد به آمریکا است، اظهار داشت: در این یک سال پسا برجام آمریکایی‌ها 2 میلیارد دلار از پول‌های بلوکه شده ایران را به بهانه غرامت برداشتند که تعبیر این قضیه دزدی بین‌المللی بود.

افشار در خصوص مصوبات هفته گذشته کنگره آمریکا بیان کرد: با حمله رسانه‌ای علیه آزمایش‌های موشکی ایران در همین پنج‌شنبه طرح ضد ایرانی در مجلس آمریکا به تصویب رسید.

امام جمعه پاتاوه به طرح ممنوعیت خرید آب سنگین از ایران اشاره و خاطرنشان کرد: می‌بینیم که سفیر کره جنوبی در تهران گفته است که بعد از برجام بانک‌های بزرگ دنیا روابط بانکی با ایران را آغاز نکردند و گفته که ما در سفارت مجبوریم بودجه خود را از کشورهای دیگر به صورت قاچاق وارد ایران کنیم.

افشار تصریح کرد: در بعد داخلی نیز همچنان شاهد رشد بیکاری و رکود و عدم قدرت خرید مردم هستیم.

این خطیب جمعه در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: استنباط ما این است که اگر کسی در مسائل شخصی یک یا دو بار به ما خیانت کند، در ارتباط با آن شخص یا محتاطانه قدم بر می‌داریم یا ارتباط خود را قطع می‌کنیم لذا در این 38 سال چیزی جز خیانت و بد عهدی از آمریکا ندیدیم که بخواهیم با این دشمن قدیمی ارتباط داشته باشیم./فارس

 

                                                                     /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

در حال تکمیل شدن……………….

 

 

 

منتشر شده در :2016/07/15 - 10:07|شناسه خبر: 28789 446 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری صبح زاگرس" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه