امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۴۸:۵۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دادستان یاسوج:

انتقاد دادستان یاسوج از صدور فله ای پروانه کسب بنگاه املاک در استان/ برخورد قاطع دستگاه قضا با متخلفان

انتقاد دادستان یاسوج از صدور فله ای پروانه کسب بنگاه املاک در استان/ برخورد قاطع دستگاه قضا با متخلفان

دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه وبویراحمد با انتقاد از دستگاه های اجرایی متولی صدور پروانه کسب در استان گفت: اولین گلایه ما از دستگاه‌های اجرایی است که به صورت فله‌ای برای برخی افراد بدون صلاحیت پروانه فعالیت در این حرفه صادر کرده‌اند.

راه ملت:

،مهرداد کرمی عصر روز چهارشنبه در بازدیدی سرزده از بنگاه های معاملاتی بلوار عدل یاسوج و خیابان های اطراف آن در جریان نحوه خرید و فروش این بنگاه های و روند فعالیت انها قرار گرفت.

 

در این بازدید که قاضی ویژه رسیدگی پرونده های تخلفات بنگاههای معاملاتی و پلیس اماکن سرهنگ قیصرپور، مهرداد کرمی را همراهی می کردند، عملکرد بنگاه ها بررسی شد و دادستان حرف ها و مشکلات مردمی را از نزدیک جویا شد.

 

 

انتقاد از صدور فله ای پروانه کسب در یاسوج

کرمی با اشاره به حجم شکایت‌ از بنگاه‌ها از برخورد با بنگاه‌های متخلف معاملات املاک و خودرو در این استان و گفت: اولین گلایه ما از دستگاه‌های اجرایی است که به صورت فله‌ای برای برخی افراد بدون صلاحیت پروانه فعالیت در این حرفه صادر کرده‌اند.

 

صنفی که آبروی خود را از دست داده است

وی با بیان اینکه تعداد بسیاری از این بنگاه‌ها کار خود را به صورت قانونی انجام می‌دهند اما هنوز برای مردم مشکلات زیادی ایجاد می کنند، بیان کرد:هر روزه تعدادی از شهروندان به  دستگاه قضا و ما مراجعه کرده و از تقلب‌هایی که در برخی بنگاه‌ها صورت می‌گیرد شکایت می‌کنند که متأسفانه عملکرد بسیار بد برخی از بنگاه‌ها موجب بدنام شدن این صنف شده است.

 

برخورد قاطع دستگاه قضا به متخلفان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد از عزم جدی برای برخورد با این دسته از بنگاه‌ها  خبر داد و افزود:دستگاه قضا به صورت ویژه این موضوع را در دستور کار قرار داد چرا که مردم شکایت بسیاری از عملکرد بنگاه‌ها به ویژه در شهریاسوج مرکز استان به عینه دیده شده و به دستگاه قضا رسیده است.

 

< class="col-md-12 inlineimage">

کرمی همچنین بخشی از مشکل را مربوط به خود شاکیان  این پرونده ها دانست و گفت: نباید مردم فریب برخی از افراد متقلب را خورده و مال و زندگی خود را به حراج بگذارند.

 

وی با بیان اینکه قبل از این که افراد فریب متقلبان را بخورند بهتر است با افراد آگاه برای هر گونه معامله ملک و خودرو مشورت لازم را داشته باشند،تصریح کرد:شروط معامله و دانستن در مورد مال را باید خود شاکیان مد نظر داشته باشند تا فریب برخی دلالان را نخورند.

 

انتهای پیام/200

 

منتشر شده در :2016/07/28 - 07:07|شناسه خبر: 28980 672 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری صبح زاگرس" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه