امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۲۹:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

یادداشت /

شهرداری یاسوج شفاف سازی مالی کند

انتظار می‌رود حسابرسی از شهرداری‌ها با انتخاب حسابرسان متخصص و قسم خورده هر چه سریعتر انجام بگیرد و نتیجه آن فارغ از مسائل سیاسی و هر گونه ملاحظه‌کاری‌ها به اطلاع عموم برسد، چرا که دانستن حق مردم است.

راه ملت:

shora.yasuj.021
بر اساس قانون هر ساله باید از درآمدها و حساب‌های مالی شهرداری و سازمان‌های مربوطه آن حسابرسی شود و به اطلاع عموم و دستگاه‌های نظارتی رسانده شود، اما در شهرداری یاسوج این کار با تعلل انجام گرفته است تا جایی که اعضای شورای شهر نسبت به آن واکنش نشان دادند.
شهرداریها از جمله موسسات عمومی وغیر دولتی می‌باشند که هزینه‌های جاری و عمرانی خود را از محل درآمدهای وصولی از شهروندان، موسسات، کارخانجات و… تامین می‌نمایند، لذا شفاف سازی مالی شهرداری‌ها حق مردم است.
موضوع حسابرسی مالی از شهرداری یاسوج اخیراً در دستور کار شورای شهر یاسوج قرار گرفت که هدایت امیری رئیس شورای شهر یاسوج در این باره گفت: بیش از ۹ ماه است که حسابرسی از شهرداری یاسوج بلاتکلیف مانده است.
امیری می‌کوید: مردم باید  از نتیجه حسابرسی اطلاع پیدا کنند و وقتی بعد از ۹ ماه هنوز حسابرسی صورت نگرفته، فردا دیگر پاسخی نمی‌توانیم به مردم بدهیم.
رئیس شورای شهر یاسوج با ابراز نگرانی از معطلی در حسابرسی شهرداری یاسوج، افزود: شهرداری یاسوج هر چه سریعتر کار حسابرسی خود را شروع کند و در غیر اینصورت طبق قانون برخورد خواهیم کرد.
به گزارش کبنا، مدتی است که شورای شهر یاسوج به دنبال شفاف سازی است، اما متأسفانه به دلایل نامشخصی از نتیجه حسابرسی‌ها اطلاعاتی در دست رسانه‌ها و مردم نیست، و این در حالی است مردم یاسوج از نمایندگان خود در پارلمان محلی انتظار دارند، موضوع حسابرسی‌ها را با جدیت دنبال کنند، اما متأسفانه روند حسابرسی از شهرداری‌ یاسوج لاکپشتی دنبال می‌شود.
انتظار می‌رود حسابرسی از شهرداری‌ها با انتخاب حسابرسان متخصص و قسم خورده هر چه سریعتر انجام بگیرد و نتیجه آن فارغ از مسائل سیاسی و هر گونه ملاحظه‌کاری‌ها به اطلاع عموم برسد، چرا که دانستن حق مردم است.

منتشر شده در :2016/07/30 - 08:07|شناسه خبر: 29047 744 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه