امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۲۲:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آیت الله ملک حسینی:

بدحجابی موجب از بین رفتن بنیه اعتقادی و امنیت اجتماعی در جامعه می‌شود

بدحجابی موجب از بین رفتن بنیه اعتقادی و امنیت اجتماعی در جامعه می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان کهکیلویه و بویراحمد بابیان اینکه بدحجابی یک موضوع کاملاً اجتماعی است و عوارض آن متوجه جامعه و موجب از بین رفتن بنیه اعتقادی و همچنین امنیت اجتماعی موجود در جامعه می‌شود.

راه ملت:

 ،آیت‌الله سید شرف الدین ملک حسینی در نشست با فرمانده انتظامی استان، رؤسای حفاظت اطلاعات و عقیدتی سیاسی، معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی پلیس کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: فعالیت‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در بستر امنیت شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بدحجابی و بدپوششی زمینه‌ساز جرایم زیادی می‌شود، افزود: در مسئله حجاب و رفع آسیب‌های اجتماعی نهادهای مختلفی دخیل هستند و بایستی با همکاری دیگر سازمان‌ها و مردم تلاش کنند تا حجاب در جامعه نهادینه شود.

ملک حسینی با تاکید بر وجود نیروهای متعهد و کارآمد همراه با تخصص و سرعت، گفت: این تعهد، تخصص و سرعت بالا سبب افزایش مسئولیت‌پذیری و اعتقادات کارکنان می‌شود.

وی تصریح کرد: عزم راسخ و هماهنگ در راستای تأمین امنیت از وظایف نیروی انتظامی است که نهایتاً امنیت مطلوب و رضایت مندی مردم را در پی خواهد داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری در استان کهکیلویه‌وبویراحمد با بیان این که اعتیاد سلامت جامعه را تهدید می‌کند، گفت: سلامت نیروی انسانی در هر جامعه سبب پیشرفت است که همه باید این مهم را مد نظر قرار دهند و با برنامه در این حوزه به وظایف خود عمل کنند.

ملک حسینی با اشاره به عملکرد کارکنان انتظامی استان در بحث کاهش نزاع، افزایش کشفیات قاچاق کالا و مبارزه با قاچاق مواد مخدر در استان عنوان کرد: حضور موفق و متعهدانه نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در عرصه‌های گوناگون اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نقش بسزایی در پیشگیری از جرایم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه بدحجابی یک موضوع کاملاً اجتماعی است و عوارض آن متوجه جامعه و موجب از بین رفتن بنیه اعتقادی و همچنین امنیت اجتماعی موجود در جامعه می‌شود اظهار داشت: بدحجابی و بدپوششی زمینه‌ساز جرایم زیادی است در مسئله حجاب و رفع آسیب‌های اجتماعی نهادهای مختلفی دخیل هستند و بایستی با همکاری دیگر سازمان‌ها و مردم تلاش کنند تا حجاب در جامعه نهادینه شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهکیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف مایه امنیت و آرامش جامعه و یکی از مواهب الهی است که بشر همواره خواستار آن بوده و این محقق نمی‌شود مگر با همکاری و تعاون خانواده، اقشار اجتماعی و دیگر دستگاه‌های فرهنگی که در این راه به نیروی انتظامی کمک کنند./تسنیم

انتهای پیام/200

منتشر شده در :2016/08/01 - 04:08|شناسه خبر: 29061 410 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری صبح زاگرس" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه