امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۰۵:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تبلیغات زودهنگام انتخابات شوراها در کهگیلویه وبویراحمد/ شگردهای جدید برای ورود به شورا

تبلیغات زودهنگام انتخابات شوراها در کهگیلویه وبویراحمد/ شگردهای جدید برای ورود به شورا

کمتر از 10 ماه دیگر تا برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر زمان باقیست ولی گویا در استان کهگیلویه وبویراحمد قرار است ماه آینده انتخابات برگزار شود.

راه ملت:

 ،کمتر از 10 ماه دیگر تا برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر زمان باقیست ولی گویا در استان کهگیلویه وبویراحمد قرار است ماه آینده انتخابات برگزار شود و به همین دلیل برخی از چهره های سیاسی و صنفی در حال رایزنی برای ورود به عرصه انتخابات شورای شهر هستند.

9 ماه و 18 روز دیگر تا برگزاری انتخابات شورای شهر زمان باقی است اما در عین حال برخی از گروه های سیاسی و چهره های دانشگاهی در کهگیلویه و بویراحمد در نشست های مختلف در تلاشند تا راهی برای ورود به شورای شهر پیدا کنند.
گزارش های رسیده از شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت حاکی از نشست های مختلف طایفه ای برای معرفی مهره های کلیدی خود جهت ثبت نام در انتخابات شورای شهر می باشد.
رایزنی ها برای نزدیک شدن به نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی وجلب نظر آنها یکی دیگر از شگرد های انتخاباتی در استان می باشد که از هم اکنون شروع شده است.
برگزاری نشست های خانگی ، حضور در همایش ها ، شرکت در مجالس ترحیم ، درج مقاله در مطبوعات و پایگاه های اطلاع رسانی ، حضور فعال در فضای مجازی و … از جمله شگردهای کاندیداهای احتمالی انتخابات شورای اسلامی شهر محسوب می شوند.
در حال حاضر فضای مجازی بهترین راه برای معرفی افراد کم نام و نشان بشمار رفته و چهره های سیاسی، ورزشی، دانشگاهی، کارگری و صنفی برای جلب نظر مردم از آن استفاده می کنند.
برخی از اعضای فعلی شورای شهر در همه شهرهای استان حضور خود را در بین مردم بیشتر کرده و در تلاشند تا بار دیگر نظر مردم شهرهای خود را جلب نمایند.
ورود زود هنگام به عرصه انتخابات قطعا کارایی شورای شهر فعلی را پایین آورده و تبعات منفی دیگری نیز خواهد د اشت.
البته نقش برخی از رسانه های کهگیلویه و بویراحمد در دامن زدن به فعالیت های انتخاباتی و تحریک افراد جهت ورود به تبلیغات زود هنگام کم نیست./مهروند خبر

انتهای پیام/200

منتشر شده در :2016/08/01 - 09:08|شناسه خبر: 29066 463 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری صبح زاگرس" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه