امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۴۹:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

واکنش حجت الاسلام بزرگواری به مطلب منتشر شده در کانال عدل هاشمی پور:

اگر مجوز گاز قلعه رئیسی و دیشموک و آب رسانی به شهرها صحت دارد این هم روی آن ها

حجت الاسلام حاج سید علی مخمد بزرگواری نسبت به مطلب منتشر شده در کانال رسمی عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده واکنش نشان داده و تلویحا صحت ادعای کانال رسمی آقای هاشمی پور در خصوص سد بالیاب را رد کرد.

راه ملت: در روزهای اخیر متنی در کانال رسمی سردار هاشمی پور نماینده محترم کهگیلویه بزرگ در خصوص سد بالیاب منتشر شد.در بخشی از این مطلب آمده بود:
“سد بالیاب که قرار بود به عنوان سد صیدون در خوزستان اجرایی شود تا ادامه تراژدی مظلومیت و محرومیت استان باشد، هرچند در گذشته با مخالفت نماینده قبلی و مسئولین ارشد استان مواجه شد، با پیگیری های عدل هاشمی پور و رایزنی با وزیر نیرو کارفرما و مکان یابی این پروژه به حوزه جغرافیایی کهگیلویه و بویراحمد تغییر یافت تا ضمن احقاق حقوق مردم کهگیلویه بزرگ، این سد در نطقه بالادستی استان و در یک تنگه طبیعی با کمترین هزینه اجرایی شود.”
به همین روی خبرنگار راه روز از حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری نماینده سابق کهگیلویه بزرگ در خصوص مطلب مذکور و صحت ادعاهای مطرح شده در این خصوص سوال پرسید که وی در جواب گفت:
می توانید از وزیر محترم و معاونینش جویا شوید و از جناب مهندس حبیبی که فرزند استان است و مسئول منابع آب می باشد سوال فرمایید که در چه تاریخی و چه جلسه ای این تصمیم گرفته شد.

به نظر می رسید حجت الاسلام بزرگواری چندان تمایلی به اظهارنظر در این خصوص ندارد و مجددا با پرسش خبرنگار راه روز مبنی بر اینکه آیا شما این موضوع را رد میکنید پاسخی واضح تر ارائه داد که نه تنها صحت خبر فوق که مستقیما ادعای حاج هاشمی پور در خصوص موارد دیگری را نیز از درجه اعتبار ساقط دانست.
حجت الاسلام بزرگواری در پاسخ سوال خبرنگار راه روز گفت:
اگر مجوز گاز قلعه رئیسی و دیشموک و آب رسانی به شهرهای لیکک و دهدشت و چرام و لنده و سوق صحت دارد این هم روی آن ها.

وی در ادامه اظهار داشتند:شما بهتر است از مسولین مربوطه سوال کنید تا تاریخ مجوزها و مدارک را ارائه دهند لازم نیست ما اسم کسی را بیاوریم.

به نظر می رسد تیم رسانه ای آقای هاشمی پور سعی دارند به روش رئیس جمهور سابق کلیه سوابق و عملکردهای نماینده های پیش از خود را ناچیز و کم اهمیت جلوه داده و خود را تنها منجی کهگیلویه محروم قلمداد کند.
به هر روی در عصر ارتباطات انکار خدمات و سوابق دیگران و یا سند به نام کردن اقدامات انجام شده در گذشته به نام افراد دیگر دیر یا زود گریبان گیر خواهد شد.
خدمات و اقدامات انجام شده در دوران نمایندگی آقایان موحد و بزرگواری هرچند برای رفع کامل غبار محرومیت از چهره ی کهگیلویه مظلوم و محروم کافی نبود اما انکار این خدمات و تلاش ها با اهداف سوء نتیجه ای جز بدبینی افکار عمومی نسبت به عملکرد نماینده بزرگوار مردم در مجلس یعنی آقای هاشمی پور نخواهد داشت و توصیه می شود تیم رسانه ای ایشان و علی الخصوص گردانندگان کانال رسمی نماینده محترم این مهم را در نظر بگیرند.
چرا که به نظر می رسد انتشار برخی مطالب آن هم از سوی کانال رسمی نماینده چهار شهرستان چندان وجهه مناسب و اخلاقی نداشته باشد.

راه روز در راستای انتشار اخبار بی طرفانه  و دوری از نقد مغرضانه این حق را برای آقای هاشمی پور و تیم رسانه ای وی جهت پاسخگویی به این گزارش محفوظ می دارد.

منع: راه روز

منتشر شده در :2016/08/01 - 11:08|شناسه خبر: 29072 613 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه