مهندس فدایی سابقه مدیریت در استان های مهم دیگری از جمله فارس و کرمانشاه را داشته اند و اکنون از تجارب خود در استان استفاده می کنند و شایسته نیست چنین مدیرانی که عملکرد درخشانی دارند و محبوب مردم و مورد اعتماد مسئولان هستند
راه ملت:
بسمه تعالی
احترما پیرو انتشار مطلبی با عنوان “بازهم بی مدیرتی در راه و شهرسازی آیا فدایی میرود؟” لازم است چند نکته به اطلاع مردم شریف و مخاطبان گرامی آن رسانه محترم برسد.
۱ – نگارنده گمنام که احتمالا اسمی مستعار برای خود انتخاب کرده است بدون هیچ دلیل کارشناسی از “بی مدیریتی در راه و شهرسازی” سخن گفته است که یقینا قصد تضعیف جایگاه مدیریتی در مهم ترین دستگاه اجرایی استان را داشته است که البته به دلیل فهم بالای مردم شریف و آگاهی عمومی چنین مطالب تخریبی راه بجایی نخواهد برد.
۲ – هیچ شهرستانی معلوم الحال نیست! و همه متعلق به این استان است. نگاهی به پروژه های در دست اجرا و به ثمر نشسته در حوزه راه و شهرسازی که در همه نقاط استان از راه های روستایی گرفته تا راه های اصلی اقدامات چشمگیری انجام شده است و رشد بزرگراهها نسبت به سالیان گذشته نیز گواه این مدعاست.
۳ – مهندس فدایی از روز معارفه به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان به دلیل قرابت فرهنگی و منطقه ای به استان، خود را بومی کهگیلویه و بویراحمد دانست و بارها در مناطق محروم استان نیز خود را بومی این مناطق دانست که مورد تقدیر اهالی مناطق محروم قرار گرفت.
۴ – متاسفانه برخی افراد مغرض و منفعت طلب بارها مدیران توانمند استان را با چوب بومی و اتهام منطقه گرایی و یا غیربومی و سایر مسائل حاشیه ای به انزوا کشانده اند که این مباحث بدون دلایل منطقی و نقد عملکردی عایدی جز ادامه عقب ماندگی تاریخی استان تاکنون نداشته است.
۵ – نگارنده در مرقومه خود برنامه ریزی چندساله را در راه و شهرسازی را زیرسوال برده و نمایندگان مردم استان را مورد شماتت قرار داده است و اتفاقا انتخاب مهندس فدایی از سوی وزارت راه و شهرسازی برا استان کهگیلویه و بویراحمد و با نظر مثبت استاندار محترم و همراهی نمایندگان محترم با توجه به حسن تجارب مهندس فدایی و سوابق ارزنده وی نشان از آغاز دوره برنامه ریزی و شکوفایی حوزه راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد است چرا که وی از همان روزهای اول با ارائه آمارهای جامع از وضعیت بزرگراهها و راه های روستایی و معرفی نیازهای استان برای آینده اثبات کرد که با برنامه و اهداف بلند مدت به فکر رفع مشکلات اساسی استان در این حوزه هستند.
بازدیدهای مکرر معاونین وزیر از پروژه های استان به همراه استاندار و نمایندگان استان نیز در این راستا بوده که نتایج آن را به مرور در تحول وضعیت راههای استان مشاهده می کنیم.
تقدیرهای معاونین وزیر و همچنین مسئولان استانی و شهرستانی و نمایندگان مجلس نیز برگی دیگر از کارنامه مثبت عملکردی راه و شهرسازی است که با جنجال سازی و سهم خواهی عده ای اندک زیرسوال نخواهد رفت.
۶ – انتصاب حق طبیعی هر مدیری است و مدیران با توجه به شناخت از ظرفیت و توان افراد و هماهنگی با سیاست های کاری نسبت به انتخاب افراد برای مناصب مختلف اقدام می کنند تا بتوانند سیاست های کاری خود را به نحو مطلوب تر پیش ببرند و کسانی که با به خطر افتادن جایگاه خود سعی در جنجال سازی دارند جوری وانمود می کنند که تا مادامی خودشان باشند اوضاع خوب هست و بعد از رفتنشان فریاد وا مصیبتا سر می دهند، نشان می دهد دغدغه خدمت به مردم را ندارند و دل در گرو پست و مقام دارند کما اینکه وقت جوانگرایی و میدان دادن به نیروهای زبده جوان اکنون نباشد، شاید دیگر مجالی پیش نیاید.
۷ – برعکس اکثر مدیران سال های گذشته که در استان کهگیلویه و بویراحمد کسب تجربه می کردند و سپس به سایر استان های می رفتند، مهندس فدایی سابقه مدیریت در استان های مهم دیگری از جمله فارس و کرمانشاه را داشته اند و اکنون از تجارب خود در استان استفاده می کنند و شایسته نیست چنین مدیرانی که عملکرد درخشانی دارند و محبوب مردم و مورد اعتماد مسئولان هستند اینچنین مورد هجمه های ناروا و مطالب کذب قرار گیرند که می طلبد مسئولان و سیاست گذاران رسانه ها نسبت به این موضوع هوشیار تر باشند و محل عقده گشایی افراد منفعت طلب و خودبین نباشند و به شایعاتی از جمله جابجایی مدیرکل راه و شهرسازی دامن نزنند.
در پایان تاکید می شود علیرغم مشکلات اعتباری پروژه های راه و شهرسازی در بهترین وضعیت خود در سال های اخیر بسر می برند و امید است برای پیشرفت استان کمتر توسعه یافته کهگیلویه و بویراحمد که در دولت یازدهم مورد لطف قرار گرفته و شرایط مطلوب تری پیدا کرده است، همیار و همراه یکدیگر باشیم.
روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد
اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:
ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir
تماس مستقیم : 09120139712